אנשים בבקשה תשלחו ליsms למספר הזה:
הודעה:
JOIN IDOGROSMAN
למספר 3636
תכנסו לאתרhttp://idogrosman.*************
זה עולה שקל אחד לכם, ולי זה ייתן הרבה! אז מי שאוהב אותי שישלח!!תודה מראש
זה ממש מאגניב!! כדאי לכם להירשם!!!!
אנשים בבקשה תשלחו ליsms למספר הזה:
הודעה:
JOIN IDOGROSMAN
למספר 3636
תכנסו לאתרhttp://idogrosman.*************
זה עולה שקל אחד לכם, ולי זה ייתן הרבה! אז מי שאוהב אותי שישלח!!תודה מראש
זה ממש מאגניב!! כדאי לכם להירשם!!!!
|
|
סליחה אחי...זה למטרה טובה...גם אתה יכול להרוויח!נכתב במקור על ידי H3LL^C@bR4
מה עוזר לך ה SMS הזה? תפרט לי
אחי זה כמו שרשרת .......... תקרא שם באתר את התנאים ותבין איך זה עובד.. זה מאוד פשוט אחד עוזר לשני ..נכתב במקור על ידי ExAilE
הsms הזה עוזר לי...שאתה נכנס ונרשם אני כעיקרון מרוויח משתמש וכל משתמש שאני מביא זה סכום כסף מסויים..נכתב במקור על ידי ExAilE
עכשיו שאתה נרשם...אתה מביא לעצמך אנשים....וגם אתה תקבל כסף...וכן האלה......
ככל שאתה מביא יותר אנשים...אתה מקבל יותר כסף....
עוד פעם עושים את זה דיי..
אנחנו לא לוח מודעות מובן?!
נעול פה*