קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] ספרו לנו מה עשיתם אתמול במדורה ?
    על ידי NixL בפורום דיבורים
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 22-05-2011, 20:54
  2. XD מה הולך בראשון, F16, גדודי צבא =|
    על ידי SinteL בפורום דיבורים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-04-2010, 03:09
  3. [סרטון] מרגש שנותן לנו קצת להבין מה הולך בדרום
    על ידי nop בפורום מבצע "עופרת יצוקה"
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-01-2009, 17:48
  4. כנסו תראו מה הולך לנו במדינה
    על ידי Manera בפורום דיבורים
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 23-02-2008, 00:50
  5. הולך להיות לנו אחלה סופ"ש של כדורגל
    על ידי Gigi Buffon בפורום כדורגל
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 17-11-2005, 06:28
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

סאמק מה עשיתם TORRENTLEECH הולך לנו עשיו

  1. #1
    משתמש באטרף
    תאריך הצטרפות
    05/2006
    גיל
    34
    הודעות
    10,474
    לייקים
    0
    נקודות
    7

    ברירת מחדל סאמק מה עשיתם TORRENTLEECH הולך לנו עשיו

    Unfortunately it seems, that a few Israeli ISPs, are intensionally altering the announces to our tracker of their clients, announcing to our tracker false stats (over 8.000.000 TB of upload and download) in order for these users to be probably banned (and save some bandwidth). We made a script to automatically detect this false announce, and reset the user's account (reset uploaded/downloaded). Although this is NOT a fix, only a temporary solution, we cannot do anything more from our part, since this is not a problem of our tracker. We know that reseting these accounts is not pleasant, but the other alternatives were to ban these accounts or to ban all the Israel Golden Lines ip block (which unfortunately seems very possible in the future, since our tracker gets hammered because of the problem above) \אשכרה הם כתבו את זה בהצהרות שלהם ממש בדף הראשי , איזה באסה :\
    Siete

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    יו"ר האוואטר של eriK
    שם פרטי
    Ke1evra
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    35
    הודעות
    18,784
    לייקים
    1179
    נקודות
    1,038
    משפט מחץ
    If your'e good at something, never do it for free
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=318523
    מה קשור "מה עשיתם" הבנת מה כתוב שם בכלל?

  4. #3
    משתמש אטרף האוואטר של CoreOxide
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    גיל
    36
    הודעות
    4,251
    לייקים
    0
    נקודות
    206
    משפט מחץ
    Life is a biatch, but its my biatch
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מישהו אמר TB?




  5. #4
    ThE
    אורח

    ברירת מחדל

    נא ללמוד אנגלית בדחיפות כדי שתוכל להבין מה כתוב שם, וכבר פירסמו את זה, נעול.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,421 | הודעות: 8,214,015 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect