יש לי האנגאובר חזק לאללה ויש לי מבחן בתנך ביום שלישי
שתיתי בבוקר בפורים וכואב לי הראש לאללה
בבקשה עזרה
יש לי האנגאובר חזק לאללה ויש לי מבחן בתנך ביום שלישי
שתיתי בבוקר בפורים וכואב לי הראש לאללה
בבקשה עזרה
|
|
אין יותר מדי מה לעשות, תשתה הרבה מים כי האלכוהול ייבש לך את הגוף במהלך הלילה..
לי אישית עוזר קפה חזק וכדור נגד כאב ראש...
*
תיקח שתי אקסטות
כולה האנג עובר לך תיסתובב אם חברים חיצי שעה תכמו חדש
נערך לאחרונה על ידי gangsta for life; 04-04-2008 בשעה 00:08.
תשתה הרבה ותאכל!
תיצא קצת בחוץ לנשום אוויר...
ואל תיקח כדור!!!
זה לא טוב אחרי אלכוהולללל
ואל תידאג זה יעבור לךך
נערך לאחרונה על ידי AnTiPpL; 24-03-2008 בשעה 19:37.
אלכוהול מעמיס על הכבד, מה שעושה גם כדור. בסך הכל הוא גם יאכל חלבונים ועוד מזון שהכבד צריך לספוג, הכדור והאלכוהול יצרו עומס והכבד יהרס לאט לאט (אולי מהר, מי יודע)
אל תיקח כדור, במקרה הטוב זה לא יעשה כלום, במקרה הרע זה יעשה לך בלאגן של כימיקלים עם האלכוהול שבדם.
שתה הרבה מים, תתקלח, תאכל דברים קלים, ותשכב במיטה.
יהיה כיף!