מה אתם עושים בערבים בימי השבוע?
לאן אתם יוצאים בדרך כלל..?
ימי שישי-אני בדרך כלל הולך לאולטרסאונד/חורבה
ימי שישי-כשיש לחבר יומולדת אנחנו הולכים לאיזהשהו פאב.
בימי החול אנחנו בדרך כלל הולכים לחבר,משחקים פוקר,סוני הוא יוצאים עם נרגילה.
מה אתם?
מה אתם עושים בערבים בימי השבוע?
לאן אתם יוצאים בדרך כלל..?
ימי שישי-אני בדרך כלל הולך לאולטרסאונד/חורבה
ימי שישי-כשיש לחבר יומולדת אנחנו הולכים לאיזהשהו פאב.
בימי החול אנחנו בדרך כלל הולכים לחבר,משחקים פוקר,סוני הוא יוצאים עם נרגילה.
מה אתם?
|
|
לעיר בירה היפה שלנו..עם חברים..או למסיבות..בדגרך כלל למסיבות חח..
ימי שישי פאבים ומועדונים
ביום יום נרגילה פוקר קצת בירות משהו בסגנון