יודעים לשים לעצמכם גבול?
גבול תמיד חשוב לא רק בשתיית אלכוהול,
אלא בכל דבר בחיים, אבל כאן אנחנו מדברים על אלכוהול
אתם שמים?
יודעים לשים לעצמכם גבול?
גבול תמיד חשוב לא רק בשתיית אלכוהול,
אלא בכל דבר בחיים, אבל כאן אנחנו מדברים על אלכוהול
אתם שמים?
|
|
כן.
סטלה - טוב
שכרות - גרוע...
מה ?!! וואי איפה אני ?!!!
רוצה שלוק ?!!!!!!! מי זה המפלץ @!#!$@#^%$ ?
חחחחח יודע לשים ת'גבול המתאים..
בתכלס כן !
אבל שאני מחליט "להמחק" אני מציב לעצמי עובדה שאני חייב לשתות כמה שיותר D:
כן..מאז בערך הפעם הראשונה ששתיתי וודקה..ושתיתי איזה שוט 2 יותר מידיי אז אני שותה בדיוק במידה הנכונה..ראש טוב+ פשטו סטלה נעימה לקטלנית..יש לי חברים שממש לא יודעים הגרועים האלה..על פעם משתכרים מתים..גרועים לאללה..
כן...
אני אוהב תסטלה הזאת שמסתובב לך הראש בכיף ושאתה צוחק מהרבה דברים אבל לא הייתי שיכור אף פעם ולא רוצה כ"כ להיות....
אם מישהו יבוא וידבר איתי רציני אני ישר יחזור למוטב ולא יעשה שטויות
קרא חוקי חתימות
בטח ... יש ימים ולרוב אני בא בגישה של לא להשתכר אלא רק סטלה בקטנה
... אבל שבא לי להתפרק אז אני לא שם זין
השתלטות על כמות השתייה, ברוב המקרים לא לצערי.
השתלטות על הסטלה, ברוב המקרים כן.
שם תמיד גבולות בהכול
במיוחד בשתיה
להיות עם ראש טוב זה סבבה
יותר מזה זה חרא
כל הזמן שם גבולות בחיים לא יותר מידי.
עצמאות אחרון שתיתי משו כמו 15 שוטים של פרפקט וכמעט נשר לי הכבד...
אבל בדרך כלל אני יודע מתי להפסיק לשתות. שותה איזה 7 שוטים.
גם אז ששתיתי 15 שוטים עשיתי אותם מהר, בלי לאכול משו לפני ובאמצע... קיצר על הפנים