קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [שאלה]מה האימונים המתאימים למסה ומה לחיטוב
    על ידי XxHxX בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-08-2008, 15:01
  2. [שאלה] בקשר למסה...
    על ידי rmoses123 בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-03-2008, 11:03
  3. שאלה, בקשר ל- CS:S
    על ידי בני2 בפורום Counter Strike
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-09-2006, 19:03
  4. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 21:31
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

[שאלה] מחיטוב למסה

  1. #1

    ברירת מחדל [שאלה] מחיטוב למסה

    יש לי 13% שומן. ואני לא יודע אם כדי לעבור מחיטוב למסה...
    לפי מה שהבנתי במסה אי אפשר להוריד אחוזי שומן ולא כל כך הבנתי למה... כאילו אני הולך למכון, הורס את כל השרירים, עם כל הקלוריות שאכלתי הגוף בונה את השרירים וכשאני רץ אני שורף שומן, או שזה בגלל שאם אוכלים הרבה אז בעצם אם אני ירוץ אני ישרוף את הקלוריות שמיועדות לבניית השריר?
    אני ממש רוצה להיות משהו כמו 10% שומן, כדי שיראו את הריבועים... אבל מצד שני אני גם ממש רוצה להיות עם היקף יד יותר גדול, חזה מתופח יותר, כתפיים וגם להתחיל לאכול בכמויות כמו שבן אדן צריך
    אם אם אני יעלה במסה אז יראו פחות את השומן לא? וגם הריבועים יגדלו ויראו אותם יותר.
    אז לעבור למסה או להישאר בחיטוב?
    ואם עוברים למסה, תפריט אני כבר יכין לעצמי לפי הנעוצים ויכתוב פה שתתקנו, אני צריך להתחיל לקחת קריאטין וmass gainer ואת הדברים האלה? או שבהתחלה אבקת חלבונים תספיק לי?
    תודה
    אני בן 16

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    עשית סלט מלא כלום ..
    אי אפשר להוריד % שומן (שים לב אחוז שומן ולא שומן בק"ג) מכלל הגוף במסה כי אתה בעצם אוכל במצב של מאזן קלורי חיובי (מכניס יותר קלוריות ממה שאתה מוציא במאזן סופי יומי , ז"א לפני שהלכת לישון יצא לך מאזן קלורי חיובי אחרי כל הריצות אימונים והזילילות שלך ).
    בחיטוב עושים בדיוק ההפך , אתה נמצא במאזן קלורי שלילי (מוציא יותר ממה שאתה מכניס) , לכן אתה מוריד % שומן.
    מה שכן במסה "נקייה" אפשר לא לעלות ב% שומן הכללי מכלל הגוף אבל בכל זאת תעלה במסה (במשקל הכללי גם) וגם תעלה בשומן בק"ג (לא באחוזים) .
    דוגמא קלאסית , מתאמן שהוא 100 קילו משקל גוף , עם 10% שומן (10 קילו שומן במקרה שלנו) , יתחיל תקופה של עלייה במסה , הוא עלה 10 קילו עכשיו הוא שוקל 110 קילו אבל עדיין נשאר על 10% שומן , הפעם יהיה לו 11 קילו שומן בגוף (10% מ110 זה 11) , הוא עלה בשומן אך נשאר על אותו האחוז שומן ובעצם ויזואלית הוא לא עלה בשומן אבל פרקטית הוא כן.
    כמובן שככל מסה שאתה תוסיף ותשאר על אותו האחוז שומן תראה בסופו של דבר מחוטב יותר ותראה הרבה יותר טוב , הכל תלוי בך ובהרגשה של מה אתה צריך לעשות עכשיו.
    יש אנשים שגם על 20% שומן רואים להם קוביות , כי הם פשוט בעלי מסה מכובדת (מתחברים בד"כ) אבל עדיין לא נראים אסטתים.
    בקשר לכל התוספים , קריאטין מונו יכול לעזור , אם אתה צריך השלמה של חלבונים ופחממות תקח ג'ינר , אם אתה צריך השלמה רק של חלבונים תקח אבקת חלבון , אם אין לך בעיה של לאכול הכל ממזון מוצק תאכל פשוט ואל תקנה כלום.

  4. #3

    ברירת מחדל

    ואפשר לעלות בשריר ולא בשומן?
    כאילו אם אני שוקל 100 עם 10% (10 קילו שומן) ולעלות ל110 כשזה רק שריר (להישאר עם 10 קילו שומן)?
    או שזה לא הגיוני או ממש קשה...

  5. #4

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf67 צפיה בהודעה
    ואפשר לעלות בשריר ולא בשומן?
    כאילו אם אני שוקל 100 עם 10% (10 קילו שומן) ולעלות ל110 כשזה רק שריר (להישאר עם 10 קילו שומן)?
    או שזה לא הגיוני או ממש קשה...
    זה הגיוני אבל כמו שאמרת קשה.

  6. #5

    ברירת מחדל

    אז כדי לעבור למסה או להישאר בחיטוב? כאילו מה עדיף במצב שלי?

  7. #6
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    מה שאתה מרגיש לנכון לעשות , אין פה המלצות.
    אם אתה חושב שיש לך עליו שומן ואתה רוצה להוריד אותו אז חיטוב
    אם אתה מרגיש שאין עליך מספיק מסה אז תעשה מסה.

  8. #7

    ברירת מחדל

    כמה קשה זה לעלות במסה בלי לעלות בכלל בשומן?

  9. #8
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    שוב, אתה תעלה בשומן אך לא בהכרח ב% שומן.
    סה"כ צריך להקפיד על תזונה לא לחפף יותר מדי ולאכול נגיד בתור התחלה כ500 קלוריות מעל התחזוקה

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:20.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 1,780,649 | הודעות: 7,478,119 | משתמשים: 315,626 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect