אסור לייחצן.
נערך לאחרונה על ידי Yeahi; 06-02-2009 בשעה 21:48.
מסיבה מגעילה.. חח סתם.. כולםם בפטרהה =PPPPPPPPPPPPPPP
נעול.
חוקי הפורום