1.הייתי בצו ראשון ואני מקבל פרופיל 97,המשקל שלי הוא 50 והגובה שלי הוא מטר שבעים,האם זה הגיוני ??
מישהו יודע לפי איזה קרטריונים הם יודעים שהמשקל שלי הוא נורמלי ביחס לגובה?
2.כמה שוקל M16 נגיד ?
3.מה קובע הראיון אישי(ברמת מה אעשה בצבא, האם מה שאני אומר לו זה מה שיקרה?איך קובעים את זה? איזה חלק הראיון לוקח בבחירה?)
4.אם לא ביקשתי ללמוד אז יכולים להציע לי בכל זאת(כמובן עם ציונים בהתאם), אני מדבר פה על עתודה.
5.אפשר לערער על הבדיקות הרפואיות ?
תודה



ציטוט ההודעה