וואלה לא בריא אני יודע, אבל אני מעשן נרגילה, סיגריות מתחילים בפוזה ואף פעם לא עישנתי קבוע סיגריה, כמה פעמים טעמתי וזה היה גועל נפש ...
בכל מקרה נרגילה זה לשבת עם החבר'ה, זה טעם טוב ..
מזיק, אבל הרבה דברים מזיקים, גם אפשר למות הרבה יותר מהר נגיד סתם ללכת ברחוב פתאום איזה מכונית תפגע בך .. נרגילה זה לא הדבר היחיד שמסוכן בעולם ותפסיקו לחשוב ככה.





ציטוט ההודעה











