קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. -=המדריך השלם לחתימה=-
    על ידי Trejet בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-07-2013, 00:01
  2. ***המדריך השלם והפשוט ביותר להתקנת משחקים***
    על ידי .Or. בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-07-2012, 23:50
  3. [מדריך]המדריך השלם להפעלת מערכת Vista ב-PSP
    על ידי SabaJepeto בפורום קונסולות משחקים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-03-2008, 05:27
  4. תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 25-02-2006, 17:30
  5. המדריך השלם לקניית טלפון סלולרי
    על ידי FantoM בפורום סלולרי וטאבלטים כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-12-2005, 19:41
נושא נעול
מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

המדריך השלם להתקנת מערכת שמע ברכב

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    הודעות
    18
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    העושר האמיתי של האדם הוא מעשיו הטובים
    מין: זכר

    ברירת מחדל המדריך השלם להתקנת מערכת שמע ברכב

    כאן תוכלו ללמוד איך מתקינים מערכת שמע ברכבכם הפרטי :
    http://richtext.co.il/art/3762
    בהצלחה
    המתנה : זה להמתין ולחכות לפרק זמן מסויים
    :דירוג: זה הוא הפריט הנמכר ביותר בין המטופל לבין העובד

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    מנהל ההתקנים האוואטר של rcl-nadav
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    7,034
    לייקים
    265
    נקודות
    6,593
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מקווה שלא אתה כתבת את זה, בולשיט אחד גדול.
    אין לי מושג מאיפה להתחיל להסביר כמה זה חרטא...

    "סאב של רוקפורד או בזוקה של אינפיניטי" ?
    אתה יודע כמה סוגים יש? ומי אמר שהסאבים הכי טובים הם של רוקפורד / אינפיניטי?
    וממתי מסתכלים על וואט של רכיבים? זה לא מדד לאיכות בכלל.

    בפחות מ 500 מילים אתה לא תלמד אף אחד לקנות + להתקין + לתחזק מערכת טופ, איפה עבודה עם חשמל??

    יש אלף סוגי צמות שונות לר"ד, יש אלף סוגי התקנה שונים.
    אתה יודע שבחיבור אחד של +/- לא נכון, אתה שורף ת'מערכת ואולי גם ת'רכב?
    כמה כמה שטויות במאמר אחד, ואני קראתי רק 3/4 שורות...

    אל תטעה פה יותר אנשים, אל תפרסם עוד שטויות כאלה.

    "Adults with imaginary friends are stupid"
    ...

  4. #3
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    567
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    מזה החרטה הזה?...

  5. #4
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    הודעות
    18
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    העושר האמיתי של האדם הוא מעשיו הטובים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי rcl-nadav צפיה בהודעה
    אני מקווה שלא אתה כתבת את זה, בולשיט אחד גדול.
    אין לי מושג מאיפה להתחיל להסביר כמה זה חרטא...

    "סאב של רוקפורד או בזוקה של אינפיניטי" ?
    אתה יודע כמה סוגים יש? ומי אמר שהסאבים הכי טובים הם של רוקפורד / אינפיניטי?
    וממתי מסתכלים על וואט של רכיבים? זה לא מדד לאיכות בכלל.

    בפחות מ 500 מילים אתה לא תלמד אף אחד לקנות + להתקין + לתחזק מערכת טופ, איפה עבודה עם חשמל??

    יש אלף סוגי צמות שונות לר"ד, יש אלף סוגי התקנה שונים.
    אתה יודע שבחיבור אחד של +/- לא נכון, אתה שורף ת'מערכת ואולי גם ת'רכב?
    כמה כמה שטויות במאמר אחד, ואני קראתי רק 3/4 שורות...

    אל תטעה פה יותר אנשים, אל תפרסם עוד שטויות כאלה.
    תחילה אני יכול לומר שאם קראת את המאמר טוב לא היית נותן חוות דעת כמו ......
    אמרתי שזה מהטופ ויש מיליון סוגים של מערכות , תלוי מה אתה בוחר , אבל המערכת הזאת אני התקנתי ברכבי הפרטי , זה המחיר שלה עם עבודה יוצאת מהכלל אז אל תתבטא כאילו מינימום אתה יצרת את המערכות .
    המתנה : זה להמתין ולחכות לפרק זמן מסויים
    :דירוג: זה הוא הפריט הנמכר ביותר בין המטופל לבין העובד

  6. #5
    מנהל ההתקנים האוואטר של rcl-nadav
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    7,034
    לייקים
    265
    נקודות
    6,593
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי brkok צפיה בהודעה
    תחילה אני יכול לומר שאם קראת את המאמר טוב לא היית נותן חוות דעת כמו ......
    אמרתי שזה מהטופ ויש מיליון סוגים של מערכות , תלוי מה אתה בוחר , אבל המערכת הזאת אני התקנתי ברכבי הפרטי , זה המחיר שלה עם עבודה יוצאת מהכלל אז אל תתבטא כאילו מינימום אתה יצרת את המערכות .
    אני אתבטא איך שנראה לי לנכון,
    כי אחרי התקנה של עשרות מערכות אני מבין קצת הרבה יותר ממך.

    אתה נתת פה מאמר שכאילו בא להסביר איך להתקין מערכת ברכב,
    ואני מסביר לך שלהתקין מערכת ברכב זה לא משהו גלובלי.

    בין רכיב לרכיב ובין רכב רכב יש המון שוני, העברת חוטים אחרת,
    חיבור חוטים שונה, מקביל/טור ועוד אלף דברים להסתמך עליהם.
    אתה בא עם ""מאמר"" של חצי דף ומתיימר ללמד להרכיב מערכת.

    תעשה הטובה

    "Adults with imaginary friends are stupid"
    ...

  7. #6
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    06/2009
    הודעות
    18
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    העושר האמיתי של האדם הוא מעשיו הטובים
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי rcl-nadav צפיה בהודעה
    אני אתבטא איך שנראה לי לנכון,
    כי אחרי התקנה של עשרות מערכות אני מבין קצת הרבה יותר ממך.

    אתה נתת פה מאמר שכאילו בא להסביר איך להתקין מערכת ברכב,
    ואני מסביר לך שלהתקין מערכת ברכב זה לא משהו גלובלי.

    בין רכיב לרכיב ובין רכב רכב יש המון שוני, העברת חוטים אחרת,
    חיבור חוטים שונה, מקביל/טור ועוד אלף דברים להסתמך עליהם.
    אתה בא עם ""מאמר"" של חצי דף ומתיימר ללמד להרכיב מערכת.

    תעשה הטובה
    אני לא בא ללמד אותך איך להתקין אני נותן פה מאמר שמסביר באופן כללי איך מתקינים ושוב מאמר "בחצי דף " אתה אותר אבל מסביר איזה ערכות צריך ואיך מרכיבים כל אחד , אם אתה בקיא בלהרכיב אז סבבה תרכיב איך שבא לך אבל לפחות אל תרד עליי בצורה לא יפה לפחות תפרגן על ההשקעה ותאמין בצורת דיבור יפה לפחות יכול מאוד להיות שאני אלמד ממך משהו , איך בנאדם שנולד מלומד אלא לאט לאט לומד .
    המתנה : זה להמתין ולחכות לפרק זמן מסויים
    :דירוג: זה הוא הפריט הנמכר ביותר בין המטופל לבין העובד

  8. #7
    משתמש מכור האוואטר של Moron
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    22
    הודעות
    1,126
    לייקים
    0
    נקודות
    489
    משפט מחץ
    Deep In The Ass
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שימושי מאוד , אבל אני מעדיף כבר ללכת לחנות שמהם קניתי את המערכות לתת להם 100 שקל , קחו את האוטו לשעה תתקינו מה שצריך ושלום , בלי כאבי ראש




  9. #8
    מנהל ההתקנים האוואטר של rcl-nadav
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    7,034
    לייקים
    265
    נקודות
    6,593
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Moron צפיה בהודעה
    שימושי מאוד , אבל אני מעדיף כבר ללכת לחנות שמהם קניתי את המערכות לתת להם 100 שקל , קחו את האוטו לשעה תתקינו מה שצריך ושלום , בלי כאבי ראש
    100 שקל?
    שעה?

    במערכות מרובות מגברים/רמקולים, התקנה לוקחת הרבה הרבה יותר זמןף
    משהו כמו חצי יום עבודה. וזה יותר לכיוון ה 600-700 ש"ח

    "Adults with imaginary friends are stupid"
    ...

  10. #9
    bite my shiny metal ass האוואטר של eaxs
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    7,990
    לייקים
    5
    נקודות
    19,160
    משפט מחץ
    You miss 100% of the shots you don't take.

    ברירת מחדל

    יש לי מישהו במושב... מתקין מערכות לרכבים, ככה בתור תחביב והוא אפילו לא לוקח כסף
    עושה עבודה אחת היפות בצפון ואני מוכן לשים על זה כסף. תן לו תמאמר הזה הוא צוחק לך בפנים
    Savage 2

  11. #10
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    roee
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    הודעות
    23
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    יש כמה סוגים של מערכות ובמחירים שונים ובמדריך הזה מדובר על מערכת טופ אשר עולה בין 7,000 ועד 10,000 ש"ח ויש כמובן בהשקעה הרבה פחות גם באיכות טובה מאוד :

    מערכת מצוינת בעלות גבוהה :

    1- רדיו דיסק של jvc עם שתי יציאות r.c. , קבל מסך , קורא d.v.d , מאורר פנימי , מערכת e.s.p. (מערכת שפועלת כמו בולמי זעזוע למניעת קפיצות בדיסקים ) . (עלות 2,000 ש"ח )

    מה זה קבל מסך? אתה מתכוון לDVD? אם כן - מי יראה DVD כשהוא תקוע בקונסולה המרכזית, טיפה מעל ידית ההילוכים? אתה רוצה שהצוואר שלך ייתפס? היום יש DVD שמתחבר ביציאת RCA לHU בעלות יותר נמוכה מהHU עם מסך DVD. מערכת בלימת זעזועים יש בכל HU שהחברה המייצרת מכבדת את עצמה.


    2- שתי ערכות חוטי רימות r.c. (בסביבות 400 ש"ח – 200 ש"ח ליחידה ) .

    נכון להיות - אין RCA שהוא גם REMOTE. יש כבר מיוחד (כחול או סגול) שהוא אמור להיות REMOTE בין ה-HU למגבר. הוא מגיע יחד עם הצמה של הHU.

    3- שני מגברים מסוג p52 בעוצמה של 2,400 ואט 430 r.m.s (יכולת תפוקה ) .(אחד עולה 1,500 ש"ח )

    P52 זה כללי מידי. זה יכול להיות גם מגבר חשמלית/אקוסטית. מגבר איכותי זה מגבר עם ארבע יציאות מינמום, ואפשרות לגישור סאב. ישנן הרבה חברות המייצרות אותם, כגון: MOREL, ROCKFORD, PIONEER ועוד.

    4- סאב של רקפורד או בזוקה של אנפיניטי .( עלות 1,200 ש"ח )

    למה ננעלת על שתי החברות הללו? ישנם עוד רבים וטובים (אפילו יותר טובים) בפחות כסף. ומי אמר שלא מביאים מיד שניה? הבלאי של מוצרי אלק' זעירה הוא זניח.

    5- 4 רמקולים של פיוניר בעוצמה של 450 ואט כל אחת .( סה"כ 2,000 ש"ח )

    תלוי בגודל שאתה רוצה - בלי סאב - הייתי הולך על 6X9 של JBL. עם סאב הייתי הולך על PIONEER או MOREL.

    6- שני קומפוננטים – לצורך העברת pass . (עלות 1,000 ש"ח )

    אתה יודע מה זה קומפוננט? קומפוננט זה סט של כמה רמקולים (אחוריים או קדמיים). להעברת PASS אתה צריך טוויטרים.

    7- שני מפצלים – לחיבור בין המגברים ע"י חוטי r.c. .(עלות 80 ש"ח )

    פיצול = הורדת התנגדות = ירידה באיכות = מרכז במה שונה = שמיעה ירודה. כמו כן, כל חברה המייצרת מגברים, מייצרת אותם עם לפחות כניסת RCA אחת ויציאת RCA אחת (ל-MB).

    אופן ההתקנה :

    רדיו דיסק – מחברים כבל פלוס (בצבע אדום שמעביר זרם חשמל ) עם כבל בצבע צהוב (שמעביר תאורה למסך הרדיו דיסק ) , מהרדיו דיסק אל קבל הפלוס הקבוע אשר נמצא בין החוטים הקיימים ברכב בערכת החוטים במקום שבו מתיישב הרדיו דיסק .(יש לציין ששני הכבלים האדום והצהוב מתחברים יחדיו אל הפלוס שבתוך הרכב )

    נכון להיום הכל מחובר לקונקטורים באופן המתאים. אתה רק צריך לחבר את הקונקטור שברכב שלך לקונקטור של הצמה של ה-HU. לפעמים צריך מתאמים.

    ברדיו דיסק נמצא כבל בצבע שחור אשר מחברים אל גוף הרכב לצורך העברת מינוס לרדיו דיסק .

    מינוס מחוובר כבר דרך הצמה של הרכב, ומחבר בקונקטור.

    מעבירים כבל רימות r.c. (שבד"כ בצבע כחול בהיר) מהרדיו דיסק ביציאות המיועדות לכך (פלוס ומינוס ) אל הפגוש מתקינים את הרדיו דיסק במקומו כראוי ברכב ואיתו סיימנו .....

    פגוש? המקום היחיד שפגוש מחובר אליו זה המרכב של הרכב. REMOTE זה כבל יחיד, שעובר לאורך הרכב עד למקום של המגבר, והוא השליטה על הכיבוי וההדלקה של המגבר.

    מגבירים :

    המגבר הראשון מחברים אליו את כבל הרימות r.c. בצבע כחול בהיר בכניסה לסופית המסומנת r.e.m ע"י מפצל שאנחנו מתקינים בכניסה הזאת אין שום מפצל בכניסת REMOTE. זה או קונקטור או ליפוף עם בורג. ומחברים אותו למגבר השני באותה כניסה כמו הראשון גם ע"י המפצל השני. קיים בערכה כבל בצבע אדום בעובי של 5 מיל (קבל פלוס) שבראשו קיים פיוז 30 אמפר שאותו מחברים (מהצד של הפיוז ) אל הפלוס של המצבר ומעבירים אותו בתוך הרכב אל הפגוש ומחברים אותו למגבר הראשון לסופית המסומנת בפלוס ומאותה סופית מותחים עוד כבל פלוס ומחברים למגבר השני באותה סופית פלוס כמו במגבר הראשון .

    קודם כל - למה שני מגברים? אחד מגבר רגיל ואחד MB? אם כן - חיבור של המונובלוק יהיה על ידי כבל הזנה מפוצל לשניים, עם פיוז אחר. ושום דבר לא מתחבר לפגוש. מתחבר למגבר, שנמצא בבגאז'. צריך להעביר את הכבל של ההזנה (בגלל שעובר בו חשמל "חי") לא ליד כבלי ה-RCA, כדי שלא תיווצר "השראה" - רעש של זמזום מהרמקולים, בעצם זמזום של החשמל עובר. יחידת המידה של הכבלים היא G - GAUL(אין כבל 5G, אלא 2,4 או 8G). ולא מותחים שניים, אלא אחד של 4G מפוצל לשניים של 8G. בחיסורם למצבר יהיו שני פיוזים - אחד לכל פיצול.

    מותחים קבל של 5 מיל ומחברים אותו מגוף הרכב באזור הפגוש אל המגבר הראשון בכניסה לסופית המסומנת במינוס ועוד כבל מינוס מאותה סופית אל המגבר השני ומחברים אותה בכניסה לסופית המינוס .

    למינוס מספיק כבל 2G.

    תפקידם של הכבלים הקטנים הללו להפעיל את המגבר השני דרך המגבר הראשון

    קטנים?! ממש לא. הם עבים מאוד (יחסית).

    מהמגבר השני מוציאים שני כבלים פלוס ומינוס ומחברים אותם לבזוקה ,מחברים אל המגבר השני שני קומפוננטים בכניסות לסופיות פלוס על פלוס ומינוס על מינוס .

    קודם ממקמים את הסאב. אחר כך מותחים כבלים לכניסות הייעודיות. לרוב אין מחברים, אלא חוטים חשופים, שמתחברים עם קליפסים או הברגות.

    מתקינים 4 רמקולים על המדף של הפגוש (אסביר על רמקול אחד ושלושת הרמקולים הנוספים יש להתקין באותה צורה)

    המגש הזה הוא המגש שמאחורי המושב האחורי. אבל ארבעה?! לא הגזמנו?! שניים יכולים להיכנס שם.

    הרמקול הראשון : במגבר הראשון יש כניסות בשם hpt שמיועדת לרמקולים (יש כניסת פלוס וכניסת מינוס ) מוציאים שני כבלים מהפלוס ומהמינוס ומחברים אותם לרמקול בכניסות המיועדות לכך .

    כנ"ל לגבי שאר הרמקולים כך שיהיו כל שני רמקולים על יציאה אחת מהמגבר .

    המגבר הראשון מפעיל את הרמקולים .

    המגבר השני מפעיל את הבזוקה והקומפוננטים .

    יש לכם אחלה של מערכת , מוזיקה נאה והרבה מאוד עוצמה ...........

    תתחדשו .
    כמה הערות:

    ראשית - מבנה הרמקולים אמור להיות כזה: שניים בדלתות הקדמיות, שניים בדלתות האחוריות. שניים במגש האחורי. שני טוויטרים על כל קורת A. מגבר בבגאז'.

    שנית - כבלי ההזנה אמורים להיות כבל אחד ארוך של 4G, שמתפצל בכל צד לשני כבלים קצרים יותר, של 8G. על כל פיצול שנכנס למצבר (סהכ שני פיצולים) יהיה פיוז של 30 אמפר. זה הזנת + (פלוס) לשני המגברים. להזנת - (מינוס) למגברים יש לחבר כבל 4G, שמתפצל ל-8G, ולחברו למרכב הרכב.

    שלישית - 30 אמפר זה לא צחוק. זה חשמל וזה הורג. צריך לחבר את זה בצורה נכונה, ולא חאפרית. להרחיק את הכבל שעובר בתוך הרכב מכבלי RCA כדי למנוע רעשי מנוע ורעשי השראה.

    רביעית - חיבור החשמל למגברים, כמובן, יהיה רק לאחר חיבור כל הרכיבים האחרים. אחרת, אנו עלולים להביא למצב בו הרכיבים יישרפו לנו, או לחילופין פיוזי הגנה של המגברים. חבל.

    חמישית (ואחרונה) - ניתן להגיע למערכת פצצה גם באיזור 3-4K ש"ח.
    נערך לאחרונה על ידי PENICILLIN; 11-05-2010 בשעה 03:38.

נושא נעול


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 15:40.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 907,977 | הודעות: 6,582,308 | משתמשים: 291,588 | המשתמש החדש ביותר: sal12 | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect