שמעתי שאומרים שאם רוצים טעם טוב בנרגילה עושים קצת חורים גדולים
ואם רוצים סחיבה טובה בנרגילה עושים הרבה חורים קטנים
האם זה נכון??
שמעתי שאומרים שאם רוצים טעם טוב בנרגילה עושים קצת חורים גדולים
ואם רוצים סחיבה טובה בנרגילה עושים הרבה חורים קטנים
האם זה נכון??
|
|
לא שמעתי על זה אפעם ...
אבל תחכה לעוד תגובות אחי ,
עזוב אותך משטויות חורים שמה חורים.
תעשה חורים רגילים,הטעם כבר מגיע אל הכד מהמציץ של הטבק שבראש.