קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-09-2005, 15:53
  2. שתיי חתימות חדשות....=]=]
    על ידי PsychO BabY בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-09-2005, 20:08
  3. בעיות עם הראוטר לחברה שלי...בבקשה עזרהה
    על ידי אור. בפורום תמיכה טכנית
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 00:35
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-09-2005, 15:27
נושא נעול
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 22

יש לי שתיי בעיות

  1. #1

    Question יש לי שתיי בעיות

    1- איך שאני מדליק את המחשב יש טיימר של 60 שניות ואז הוא מתכבה לבד...

    2- אני לא יכול להיכנס למנהל משימות דרך הקונטרול אלט דליט
    הוא פשוט מתעלם מזה הוא לא אומר לי שזה לא זמין או משהו כזה פשוט לא עושה כלום...
    *מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של Moron
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    34
    הודעות
    1,126
    לייקים
    0
    נקודות
    489
    משפט מחץ
    Deep In The Ass
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    וירוס , את שתי הבעיות בד"כ עושה וירוס , את הראשונה כדי לפגוע במחשב כמובן , ואת השניה כדי שלא תוכל לכבות את הוירוס דרך התהליכים במנהל משימות.
    תריץ סריקה באנטי וירוס ..
    ובקשר למנהל משימות :
    התחל-> הפעלה -> gpedit.msc
    תצורת משתמש -> תבניות מנהליות -> מערכת -> אפשרות ctrl+alt+delete
    מנהל המשימות לחץ עליו קליק ימני מאפיינים
    סמן בעיגול "זמין" ואשר.




  4. #3
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    02/2008
    הודעות
    104
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    אבל כדי שתוכל לעשות את כל זה אתה צריך קודם כל לבטל את הטיימר
    בזמן שמתחיל הטיימר, לחץ על התחל > הפעלה
    תקליד shutdown - a
    והטיימר אמור לעצור

  5. #4

    ברירת מחדל

    זה לא עוצר עם shutdown - a
    *מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*

  6. #5
    Subaru Rally Team Member
    VTK Project
    האוואטר של SkyAgric
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,170
    לייקים
    11
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    ההיסטוריה תהיה אדיבה כלפיי, מכיוון שאני עומד לכתוב אותה.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    כנס במצב בטוח
    פתח את run
    ותכתוב shutdown - a
    זה כן פוטר את זה
    אם לא תוריד אנטיוירוס בשם avira סרוק את המחשב


    ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים
    וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם
    וליבי יקרא מאין יבוא עזרי

    דובדבן נוב 05
    כבוד עד המוות



  7. #6

    ברירת מחדל

    כל מה שאמרתם פה לא עובד....

    יש משהו אחר?
    *מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*

  8. #7
    תומך טכני
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    06/2008
    גיל
    34
    הודעות
    3,661
    לייקים
    80
    נקודות
    1,596
    משפט מחץ
    bazinga
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    שהמחשב עולה, תלחץ F8 ותבחר Safe Mode.
    ההודעה של ה60 שניות עדיין מופיעה? נסה את הפקודה shutdown -a

  9. #8

    ברירת מחדל

    זה עדיין לא עוזר יש דרך אחרת?
    *מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*

  10. #9
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    תסרוק את התהליכים שרצים לך עם איזה אנטי וירוס
    כנס להתחל>כול התוכניות>וצלם את תיקיית ההפעלה
    בנוסף כנס להתחל>הפעלה תרשום שם
    קוד:
    msconfig
    תכנס ללשונית הפעלה ותצלם את החלון הזה

  11. #10

    ברירת מחדל

    טוב הורדתי את הדיסק של אוירה וזה ניהיה יותר גרוע

    האוירה אומנם אמר שהוא מחק את הוירוסים
    אבל עכשיו זה ניהיה ממש גרוע איך שהוא נכנס לווינדוס הוא ישר מתנתק כלומר
    מראה לי אדמיניסטור ושאני לוחץ עליו להכנס אז זה עוד פעם מתנתק וניסיתי את זה במצב בטוח וזה אותו הדבר מה עושים?
    *מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*

  12. #11
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    תסרוק את המחשב בעזרת combofix ואחר כך תעשה תיקון למערכת דרך הבוט בעזרת הדיסק התקנה
    נערך לאחרונה על ידי avatar123; 14-05-2010 בשעה 03:00.

  13. #12

    ברירת מחדל

    יש מצב אתה מביא לי את התוכנה?

    ואיך עושים ריפאר הכנסתי את הדיסק עשיתי בוט מהסידי רום אבל אין אפשרות ריפאיר...
    *מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*

  14. #13
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    בקשה אתה יכול למצוא אותה פה
    http://www.combofix.org/download.php
    תוריד ותסרוק איתה
    ועם איזה ווינדוס אתה ועם איזה דיסק אתה מנסה לעשות את התיקון?

  15. #14

    ברירת מחדל

    אין לי מושג איזה ווינדוס זה כי יש לו איזה בקין של ויסטה...(המחשב לא שלי...)
    אבל אני יודע זה XP אבל לא יודה נתונים אחרים... (SP ואם זה פרו או הום...)
    אבל יש לי את שתיי הדיסקים...

    ובקשר ללינק לא הבנתי יזה לינק זה סורק מהבוט...
    נערך לאחרונה על ידי mmoti6; 14-05-2010 בשעה 14:38.
    *מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*

  16. #15
    תומך טכני
    תאריך הצטרפות
    07/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,645
    לייקים
    72
    נקודות
    911
    מין: זכר

    ברירת מחדל


    מאושר!מ א ו ש ר
    הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.

    הקומבו פיקס היא תוכנה שאתה מוריד אותה וסורק מהמחשב ואת הריפר לווינדוס אתה עושה בעזרת הדיסק של הווינדוס שאיתו התקנת את הווינדוס הזה תריץ אותו מהבוט והוא כבר יישאל אותך אם לעשות ריפר או לא

נושא נעול
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:27.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,638 | הודעות: 8,214,232 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect