1- איך שאני מדליק את המחשב יש טיימר של 60 שניות ואז הוא מתכבה לבד...
2- אני לא יכול להיכנס למנהל משימות דרך הקונטרול אלט דליט
הוא פשוט מתעלם מזה הוא לא אומר לי שזה לא זמין או משהו כזה פשוט לא עושה כלום...
1- איך שאני מדליק את המחשב יש טיימר של 60 שניות ואז הוא מתכבה לבד...
2- אני לא יכול להיכנס למנהל משימות דרך הקונטרול אלט דליט
הוא פשוט מתעלם מזה הוא לא אומר לי שזה לא זמין או משהו כזה פשוט לא עושה כלום...
*מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*
|
|
וירוס , את שתי הבעיות בד"כ עושה וירוס , את הראשונה כדי לפגוע במחשב כמובן , ואת השניה כדי שלא תוכל לכבות את הוירוס דרך התהליכים במנהל משימות.
תריץ סריקה באנטי וירוס ..
ובקשר למנהל משימות :
התחל-> הפעלה -> gpedit.msc
תצורת משתמש -> תבניות מנהליות -> מערכת -> אפשרות ctrl+alt+delete
מנהל המשימות לחץ עליו קליק ימני מאפיינים
סמן בעיגול "זמין" ואשר.
אבל כדי שתוכל לעשות את כל זה אתה צריך קודם כל לבטל את הטיימר
בזמן שמתחיל הטיימר, לחץ על התחל > הפעלה
תקליד shutdown - a
והטיימר אמור לעצור
זה לא עוצר עם shutdown - a
*מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*
כנס במצב בטוח
פתח את run
ותכתוב shutdown - a
זה כן פוטר את זה
אם לא תוריד אנטיוירוס בשם avira סרוק את המחשב
ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים
וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם
וליבי יקרא מאין יבוא עזרי
דובדבן נוב 05
כבוד עד המוות
כל מה שאמרתם פה לא עובד....
יש משהו אחר?
*מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
שהמחשב עולה, תלחץ F8 ותבחר Safe Mode.
ההודעה של ה60 שניות עדיין מופיעה? נסה את הפקודה shutdown -a
בברכה, therider1 מנהל פורום תמיכה טכנית וחומרה.
משתמש יקר, לפני שאתה פותח נושא חדש בתמיכה טכנית-עבור על הפרטים שהנושא צריך להכיל.
קישורים שימושיים: Loader Win 7 | TeamViewerQS | CPUZ | ATITool | לינקיית תמיכה טכנית |
האתר שלי
http://www.pro-pc.co.il
זה עדיין לא עוזר יש דרך אחרת?
*מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
תסרוק את התהליכים שרצים לך עם איזה אנטי וירוס
כנס להתחל>כול התוכניות>וצלם את תיקיית ההפעלה
בנוסף כנס להתחל>הפעלה תרשום שםתכנס ללשונית הפעלה ותצלם את החלון הזהקוד:msconfig
טוב הורדתי את הדיסק של אוירה וזה ניהיה יותר גרוע
האוירה אומנם אמר שהוא מחק את הוירוסים
אבל עכשיו זה ניהיה ממש גרוע איך שהוא נכנס לווינדוס הוא ישר מתנתק כלומר
מראה לי אדמיניסטור ושאני לוחץ עליו להכנס אז זה עוד פעם מתנתק וניסיתי את זה במצב בטוח וזה אותו הדבר מה עושים?
*מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
תסרוק את המחשב בעזרת combofix ואחר כך תעשה תיקון למערכת דרך הבוט בעזרת הדיסק התקנה
נערך לאחרונה על ידי avatar123; 14-05-2010 בשעה 03:00.
יש מצב אתה מביא לי את התוכנה?
ואיך עושים ריפאר הכנסתי את הדיסק עשיתי בוט מהסידי רום אבל אין אפשרות ריפאיר...
*מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
בקשה אתה יכול למצוא אותה פה
http://www.combofix.org/download.php
תוריד ותסרוק איתה
ועם איזה ווינדוס אתה ועם איזה דיסק אתה מנסה לעשות את התיקון?
אין לי מושג איזה ווינדוס זה כי יש לו איזה בקין של ויסטה...(המחשב לא שלי...)
אבל אני יודע זה XP אבל לא יודה נתונים אחרים... (SP ואם זה פרו או הום...)
אבל יש לי את שתיי הדיסקים...
ובקשר ללינק לא הבנתי יזה לינק זה סורק מהבוט...
נערך לאחרונה על ידי mmoti6; 14-05-2010 בשעה 14:38.
*מנצ'סטר יונייטד הקבוצה הטובה בעולם*
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
הקומבו פיקס היא תוכנה שאתה מוריד אותה וסורק מהמחשב ואת הריפר לווינדוס אתה עושה בעזרת הדיסק של הווינדוס שאיתו התקנת את הווינדוס הזה תריץ אותו מהבוט והוא כבר יישאל אותך אם לעשות ריפר או לא