יש לי איזה בעיה שאני לא יכול להדביק תמונות משהו מוזר![]()
יש לי איזה בעיה שאני לא יכול להדביק תמונות משהו מוזר![]()
|
|
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
מה זתומרת להדביק ?? איפה איזה תמונות?? תפרט קצת יותר על הבעיה
אני לא יכול לעתיק תמונות ולשים אותם בתגובה רק את הקישור
אבל זה רק באינטרנט נמשל בword אפשר
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
עדיין לא הבנתי את הכוונה שלך.
בשביל להעלות תמונה לאינטרנט(למשל להציג בפורום) אתה צריך להעלות קודם את התמונה לשרת: www.tinypic.com .
נערך לאחרונה על ידי therider1; 14-05-2010 בשעה 13:50.
בברכה, therider1 מנהל פורום תמיכה טכנית וחומרה.
משתמש יקר, לפני שאתה פותח נושא חדש בתמיכה טכנית-עבור על הפרטים שהנושא צריך להכיל.
קישורים שימושיים: Loader Win 7 | TeamViewerQS | CPUZ | ATITool | לינקיית תמיכה טכנית |
האתר שלי
http://www.pro-pc.co.il
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
אתה מנסה להעתיק תמונה ישרות מהמחשב לרשת או תמונה מהרשת למקום אחר ברשת?
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update
אם זה בפורום אז חסר לך תגים בהתחלה ובסוף
דוגמה
[IMG]link[/IMG]
נערך לאחרונה על ידי SkyAgric; 15-05-2010 בשעה 13:23.
ארים ראשי, אשא עיני אל ההרים במרחקים
וקולי ישמע כזעקה, כתפילת האדם
וליבי יקרא מאין יבוא עזרי
דובדבן נוב 05
כבוד עד המוות
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
או במקרה של התמונה הנ"ל
זה אמור להיראות ככה
קוד HTML:[IMG]http://i44.tinypic.com/xqdhdh.jpg[/IMG]
נערך לאחרונה על ידי Ori; 15-05-2010 בשעה 14:18.
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update
מ א ו ש ר
הודעה זאת נכתבה על ידי חבר בצוות התמיכה של פורום אטרף. ניתן לסמוך על תוכן הודעה זאת.
שמחים שיכולנו לעזור![]()
כלים שימושיים: AIDA64 | CPU-Z | Java | Flash Player | Windows Loader | Microsoft Antivirus | חלוקת הדיסק הקשיח | Windows Update