אין לי כל עניין לפגוע בחרדים.. פשוט הפסיקות האלה ממש מוזרות ומצחיקות.. תהנו!! ולהשתמש במחשב אסור לא? תודה שאתה אומר את זה!!
חח תודה
נחמד לא קראתי הכל
חוקי הפורום