אתם מתכוונים לפתוח מכאניק אוו לא?
אתם מתכוונים לפתוח מכאניק אוו לא?
אך מתי כבר תבחיני
בין הטוב והרע ותביני
אני לא אלוהים לא אינני
אני רק בן-אדם אוהב הנניספוילר:
מי שצריך עזרה שיצטט או ישלח פרטית
|
|
פתחתיחדש העבודות !
כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי
כן, אני מתכוון בזמן הקרוב לפתוח מכאניק.
בינתיים אני עם הבאטל מייג' שלי, רמה 50.
פתחתי די נחמד אבל אני הולך לחזור לBATTLE MAGE
Game Over
ספוילר:
[/CENTER]
אהבתי ממש מאוד את העבודה וברור שפתחתי... (אני כבר רמה 83) עבודה חייתית רצח!
אבל הדבר שאני הכי שונא בא זה שהיא ממש איטית ושאחרי הBBP היא תיהייה ממש חלשה.
אין מילה כזאת בעברית/אנגלית מכניק, זה או מכונאי או מקאניק.
ולא, לא פתחתי ואני גם לא אפתח.