מה דעתכם על העבודה החדשה שיצאה "Mechanic" (מכניק)?
האם הוא חזק , מה היתרונות והחסרונות בו?
דיון פורה.
מה דעתכם על העבודה החדשה שיצאה "Mechanic" (מכניק)?
האם הוא חזק , מה היתרונות והחסרונות בו?
דיון פורה.
נערך לאחרונה על ידי bugZbuNny; 22-01-2011 בשעה 17:39.
"Once more into the fray
Into the last good fight I'll ever know.
Live or die on this day
Live or die on this day."
|
|
שיחקתי איתו עד איזה לבל 21~22 ווואלה נהנתי דמות חזקה כייפית סקילים יפים חזק מאוד הגנה גבוהה אבל מה הוא דאיי איטי מי מה שעצלי הוא אבל זה אחלה של דמות והיא נורא חזקה ממליץ מאוד!!
חובש רפואת חירום
ממש חזק אבל איטי ברמותתת
כיף להתאמן איתו במפות שטוחות סקילים די מגניבים
עומדים להחליש אותו ככה שאני לא ממליץ לקחת כמיין אבל בתור דמות ראשונה ממש כן כי אני כבר רמה 50(הפסקתי לעלות איתו רמות) ולא השתמשתי איפלו לא בשיקוי חיים אחד מההתחלה
אני עוד לא ניסיתי,
לפי מה ששמעתי הוא מטורף.
המכאניק הוא ממש כיףממליץ לך בחום !
כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי
מכניק זה שחקן טואוב עליתי איתו לרמה 70...
רק חיסרון אחד
צריך לקנות לו MP כל הזמן
Game Over
ספוילר:
[/CENTER]
קודם כל זה - Mechanic.
וזאת העבודה הכי חזקה במייפל לרגע זה.
דיון מהנה.
מנהל MapleStory ו-Counter Strike לשעבר.
אולי כיף לשחק בו אבל אני שונא לשחק ליד מכניקים , הם חזקים מדי והם כל הזמן עושים לי KS ויש יותר מידי כאלה אני לא פתחתי ולא יפתח
בעסה מה שעושים למייפל..
כל העבודות החדשות האלה חארות והורסות את המשחק לדעתי
http://www.AWSu rveys.com?R=170788 תורידו את הרווח ותירשמו בשביל להשיג כסף חינם מלמלא שאלונים באינטרנט!