קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [מדריך]איך להפוך לעבודה 2 מכאניק
    על ידי -Udi- בפורום מדריכים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-04-2011, 16:02
  2. אני רמה 50 מכאניק, העם ההתקפה שלי טובה?
    על ידי almog290 בפורום Maple Story
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-02-2011, 14:25
  3. האודישנים לעבודה החדשה - מכאניק
    על ידי KiddyBandit בפורום Maple Story
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19-02-2011, 17:10
  4. מה יותר חזק קשת או מכאניק ?
    על ידי shahar12345 בפורום Maple Story
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-02-2011, 21:39
  5. מכאניק
    על ידי KirMa בפורום Maple Story
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-01-2011, 22:47
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 21

מכאניק.

  1. #1
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    באקס
    תאריך הצטרפות
    11/2010
    הודעות
    6,972
    לייקים
    222
    נקודות
    -20
    משפט מחץ
    באקס באני באקס באני זה הוא שמי!
    מין: זכר

    ברירת מחדל מכאניק.

    מה דעתכם על העבודה החדשה שיצאה "Mechanic" (מכניק)?

    האם הוא חזק , מה היתרונות והחסרונות בו?

    דיון פורה .
    נערך לאחרונה על ידי bugZbuNny; 22-01-2011 בשעה 17:39.

    "Once more into the fray
    Into the last good fight I'll ever know.
    Live or die on this day
    Live or die on this day."





  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    אלכס
    תאריך הצטרפות
    11/2009
    הודעות
    158
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שיחקתי איתו עד איזה לבל 21~22 ווואלה נהנתי דמות חזקה כייפית סקילים יפים חזק מאוד הגנה גבוהה אבל מה הוא דאיי איטי מי מה שעצלי הוא אבל זה אחלה של דמות והיא נורא חזקה ממליץ מאוד!!

    חובש רפואת חירום

  4. #3
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    הודעות
    590
    לייקים
    0
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ממש חזק אבל איטי ברמותתת
    כיף להתאמן איתו במפות שטוחות סקילים די מגניבים
    עומדים להחליש אותו ככה שאני לא ממליץ לקחת כמיין אבל בתור דמות ראשונה ממש כן כי אני כבר רמה 50(הפסקתי לעלות איתו רמות) ולא השתמשתי איפלו לא בשיקוי חיים אחד מההתחלה

  5. #4
    משתמש ותיק האוואטר של Nasty True
    שם פרטי
    בר D:
    תאריך הצטרפות
    04/2010
    הודעות
    9,229
    לייקים
    5
    נקודות
    96
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    Believe in yourself
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני עוד לא ניסיתי,
    לפי מה ששמעתי הוא מטורף.

  6. #5
    משתמש מכור
    שם פרטי
    שחר :)
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    31
    הודעות
    1,160
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    המכאניק הוא ממש כיף ממליץ לך בחום !



    כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי

  7. #6
    A melody, a memory, or just one picture
    שם פרטי
    דימה
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    31
    הודעות
    2,449
    לייקים
    86
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    הכאב הוא זמני, הטראומה היא נצחית
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מכניק זה שחקן טואוב עליתי איתו לרמה 70...
    רק חיסרון אחד
    צריך לקנות לו MP כל הזמן
    Game Over

    ספוילר:






    [/CENTER]

  8. #7
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    הודעות
    820
    לייקים
    0
    נקודות
    68
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    קודם כל זה - Mechanic.
    וזאת העבודה הכי חזקה במייפל לרגע זה.
    דיון מהנה.
    מנהל MapleStory ו-Counter Strike לשעבר.

  9. #8
    משתמש מתקדם
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    30
    הודעות
    548
    לייקים
    9
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    הכל אפשרי אם רק רוצים!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אולי כיף לשחק בו אבל אני שונא לשחק ליד מכניקים , הם חזקים מדי והם כל הזמן עושים לי KS ויש יותר מידי כאלה אני לא פתחתי ולא יפתח
    בעסה מה שעושים למייפל..
    כל העבודות החדשות האלה חארות והורסות את המשחק לדעתי
    http://www.AWSu rveys.com?R=170788 תורידו את הרווח ותירשמו בשביל להשיג כסף חינם מלמלא שאלונים באינטרנט!

  10. #9
    משתמש מכור
    שם פרטי
    שחר :)
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    31
    הודעות
    1,160
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ProudYellow צפיה בהודעה
    מה דעתכם על העבודה החדשה שיצאה "Mechanic" (מכניק)?

    האם הוא חזק , מה היתרונות והחסרונות בו?

    דיון פורה .
    גבר תפתח גם מכניק לא תירצה לצאת ממנו !! אני אומר לך ....



    כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי

  11. #10
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עבודה גאונית ! אני רמה 60



  12. #11
    משתמש מכור
    שם פרטי
    שחר :)
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    31
    הודעות
    1,160
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiddyBandit צפיה בהודעה
    עבודה גאונית ! אני רמה 60
    איך כל כך מהר אני בקושי בכמה שעות מגיע ל 25 תלמד אותי גם לעלות מהר ?



    כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי

  13. #12
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shahar12345 צפיה בהודעה
    איך כל כך מהר אני בקושי בכמה שעות מגיע ל 25 תלמד אותי גם לעלות מהר ?
    יש קורסים ..

    סתם.. כשהייתי כיתה ה' התלהבתי מרמה 20 ..
    עכשיו אני עולה לרמה 40 ביום .



  14. #13
    משתמש מכור
    שם פרטי
    שחר :)
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    31
    הודעות
    1,160
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiddyBandit צפיה בהודעה
    יש קורסים ..

    סתם.. כשהייתי כיתה ה' התלהבתי מרמה 20 ..
    עכשיו אני עולה לרמה 40 ביום .
    איך ?! אלוהים לשמור אני חרשתי אתמול עד 2 בלילה מ רמה 20 ומשהו עד 29 ולא הצלחתי כלוםם התחלתי מ 8 ככה עד 2 ומשהו בלילה (אני מודע שאני חרשן) אבל אני לא מצליח לעלות הרבה רמות



    כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי

  15. #14
    "Songs Of Freedom" האוואטר של KiddyBandit
    שם פרטי
    Ariel
    תאריך הצטרפות
    10/2009
    גיל
    30
    הודעות
    4,984
    לייקים
    17
    נקודות
    3
    משפט מחץ
    Great Minds Think Alike
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי shahar12345 צפיה בהודעה
    איך ?! אלוהים לשמור אני חרשתי אתמול עד 2 בלילה מ רמה 20 ומשהו עד 29 ולא הצלחתי כלוםם התחלתי מ 8 ככה עד 2 ומשהו בלילה (אני מודע שאני חרשן) אבל אני לא מצליח לעלות הרבה רמות
    אני אכין מדריך אימון בשבילך .



  16. #15
    משתמש מכור
    שם פרטי
    שחר :)
    תאריך הצטרפות
    01/2011
    גיל
    31
    הודעות
    1,160
    לייקים
    0
    נקודות
    20
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי KiddyBandit צפיה בהודעה
    אני אכין מדריך אימון בשבילך .
    תודה רבה !!! יתותח ! רגע ומתי הוא יהיה מוכן ?



    כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 02:08.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,728 | הודעות: 8,214,322 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect