אוהדי מכבי תל-אביב נהנו הערב (חמישי) מאחד ממשחקי היורוליג הקלים שהם ראו בזמן האחרון. הצהובים התאוששו בגדול מהפסד החוץ בברצלונה שפתח את שלב הטופ 16 כשהביסו את רומא בתוצאה 58:99 בנוקיה.
זה לא היה קשה במיוחד מול קבוצה שהגיעה לישראל שבורה ופצועה עם שבעה שחקני סגל בכירים בלבד ועוד שחקני נוער, אך בכל זאת הניצחון הזה יכול לעודד את הצהובים לקראת משחק הבית מול לובליאנה בשבוע הבא.
קרדיט ל-ONE.
להמשך הכתבה לחץ כאן.
תגובות חבר'ה.



.
ציטוט ההודעה