בגרסא 3.6, החיות התרבו בנווה מדבר בבת אחת, אם עברו 24 שעות או יותר.
בגרסא 4 זה לא כך!
האם קרה לך שבזזת נווה ריק לאחר שהכוחות חזרו עם בזיזה מלאה, וכשהכוחות הגיעו - היו בו חיות?
אם כן - הגעת למדריך הנכון.
במדריך זה אסביר:
למה ואיך זה קורה.
כיצד תתגונן מתופעה זו.
כיצד תנתב את התופעה לטובתך.
1. למה, ואיך זה קורה?
כפי שאמרתי, החיות בגרסא 4 לא מתרבות אחרי 24 שעות. הן יכולות להתרבות הרבה לפני.
אין בידי מידע לגבי הזמן המדוייק של ההתרבות, אבל אני משער שזה קורה כל 48 שעות.
לא 48 שעות מהבזיזה האחרונה, אלא כל 48 שעות, מתחילת השרת.
בגרסא 4, החיות לא מתרבות בבת אחת. החיות מתאמנות כפי שמאמנים חיילים במגורי חיילים.
זמן האימון של חיה הוא תמיד 5 דקות. גם אם זו חולדה, וגם אם זה פיל.
במהלך ההתרבות, יאומנו מספר אקראי של חיות, שבד"כ גדול במקצת ממספר החיות שאומן בהתרבות הקודמת.
ככל שיש יותר חיות, כך יתווספו פחות חיות בעת ההתרבות.
ההתרבות, כמו אימון חיילים, לא נקטעת גם אם הנווה הותקף בעת ההתרבות.
ההתרבות מסודרת מאוד. בהתחלה, מאומן הסוג הראשון של חיות (חזירי בר בנאות עץ וחולדות בנאות אחרים).
לאחר שמסתיימת ההתרבות של החיה הראשונה, מתחילה ההתרבות של החיה השנייה, עד שיהיו 3-10 סוגי חיות בנווה,
תלוי בסוג שלו ובזמן השרת (בתחילת השרת, לא יהיו יותר מ-4-5 סוגים).
2. כיצד להתגונן מתופעה זו?
ראשית, חשב כמה זמן יקח לכוחות להגיע מהכפר לנווה.
חלק את התוצאה ב-5 ועגל את מס' הדקות למטה (לדקה השלמה הנמוכה הקרובה ביותר. אם יצאה דקה עגולה,
אין צורך לעגל).
קח את מספר הדקות שקיבלת, והוסף לו 1.
נניח שלגיבור לוקחות 17 דק' להגיע לנווה מסויים. אנחנו מחלקים את המספר ב-5 ומעגלים למטה.
אנחנו מקבלים 3. אנחנו מוסיפים 1 ומקבלים 4.
כעת, הכנס לסימולטור הקרב המורחב של גרסא 4. קישור: http://travian.kirilloid.ru/warsim2.php
הכנס את מספר החיות שיש בנווה, והוסף 4 (התוצאה של החישוב) לחיה האחרונה, מסוג החיות של הנווה.
במידה ויש לך ספק סביר לכך שההתרבות תוסיף לחיה הזו 4, בחר את החיה הבאה בתור (למשל, אם זה נווה עץ והחיה
האחרונה היא זאב, החיה הבאה היא דוב).
שים לב שבנאות 50% החיות מעט שונות. למשל, (עץ) אחרי דוב בא נמר, (טיט) אחרי חזיר בר בא זאב, (ברזל) אחרי
עטלף בא דוב.
מעולה! כעת יש לך המספר שמתאר את המקרה הגרוע ביותר (=ההגנה החזקה ביותר) אליו אתה צריך להתכונן.
זכור לשנות את סוג התקיפה לבזיזה, הסימולטור המורחב של גרסא 4 עדיין לא גמור ולכן גם אם אתה תוקף נווה מדבר,
האתר לא ימנע ממך לתקוף התקפה רגילה.
כעת, כאשר אתה יודע למה אתה צריך להתכונן - אתה לא צריך לדאוג כלל.
3. כיצד תנתב את התופעה לטובתך
ראשית, נקה נווה מדבר קרוב שיש בו מעט חיות, ככה שהנזק יהיה מינימלי. המרחק לנווה צריך להיות לא יותר מ-20-25 דק'.
אני ממליץ שלא לעשות זאת על נווה עץ.
אני ממליץ בחום שהנווה יהיה במרחק של 2 משבצות מהכפר, זה עוזר מאוד.
חכה להתרבות.
כאשר החיות מתחילות להתרבות, שלח את הגיבור בלבד אל הנווה.
שים לב שלגיבור יש מספיק כח תקיפה, אחרת הוא יספוג נזק כבד.
החישוב הנ"ל מבוסס על מרחק של 20 דק'. אם המרחק פחות גדול, יהיו פחות חיות:
כאשר הגיבור יגיע ליעד, יהיו בו בערך 5 חיות (אלא אם כן שלחת לנווה רחוק מדי, לא טוב).
אם לא שלחת את הגיבור אל נווה עץ, 5 החיות יהיו חולדות. הגיבור יהרוג אותן ויחזור כמעט ללא פגע.
כאשר הגיבור יחזור, שלח אותו שוב. אמורות להיות שם 10 חיות, אני משער ש-5 חולדות ו-5 עכבישים/נחשים.
זו בכלל לא אמורה להיות בעיה. אתה יכול לצרף לגיבור כח מהיר שיעזור לך, אבל לא יותר מדי כי ככל שיש יותר כוחות,
גם נזק קטן יכול לפגוע בהם.
בצע זאת מספר פעמים, עד שיתחילו להופיע בנווה דובים/תנינים/נמרים.
אתה לא רוצה להרוג את הגיבור, נכון?
כנראה ששאלת את עצמך: "למה זה טוב?". הסיבה היא שבשיטה זו, אתה יכול לצבור 20-25 ניסיון במינימום נזק
ובסיכון נמוך מאוד.
אתה יכול להשתמש בשיטה זו כאשר לגיבור אין הרפתקאות, ואתה רוצה שהוא ירוויח ניסיון קל ומהיר.
בהצלחה,
קרדיט ל"סרטונים" מפורום טרויאן.




ציטוט ההודעה
