עירוני אשקלון, שירדה לליגה הלאומית בתום העונה שחלפה, החליטה לא לממש את האופציה שניתנה לה על ידי המינהלת להישאר בליגה הראשונה ותשחק בליגת המשנה בעונה הבאה.
לכתבה המלאה.
דעה אישית:
חייבים לעשות שינוי!
אי אפשר ליגה אחת ששולטת עם קבוצה אחת שאחראית על כל הליגה.
אף קבוצה לא רוצה לעלות ליגה, זה אומר שיש משהו לא טוב בליגת לוטו.





ציטוט ההודעה