עירוני אשקלון, שירדה לליגה הלאומית בתום העונה שחלפה, החליטה לא לממש את האופציה שניתנה לה על ידי המינהלת להישאר בליגה הראשונה ותשחק בליגת המשנה בעונה הבאה.


לכתבה המלאה.




דעה אישית:
חייבים לעשות שינוי!
אי אפשר ליגה אחת ששולטת עם קבוצה אחת שאחראית על כל הליגה.
אף קבוצה לא רוצה לעלות ליגה, זה אומר שיש משהו לא טוב בליגת לוטו.