למי ללכת לבקש בעוד שנה שאני רוצה בסיס סגור?
למי ללכת לבקש בעוד שנה שאני רוצה בסיס סגור?
|
|
לך להיות לוחם, זו הדרך הכי טובה
אבל ככה או ככה, כשתקבל את המנילה, תוכל לסמן 5 בבסיסים סגורים..
זאת לא בעיה פשוט ישמעו שאתה רוצה בבסיס סגור ישימו אותך בסגור זאת לא בעיה
אל תדאג לצבא, הוא ישבץ אותך בבסיס סגור גם אם לא תבקש.
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."