קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. קופסת סיגריות :]
    על ידי טאקו שמחרבן גלידה בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23-03-2006, 21:48
  2. [קונה] מ שיכין עיצוב טוב על סיגריות 50 נק'
    על ידי Offer בפורום עשינו עסק - ארכיון
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-01-2006, 15:08
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-12-2005, 16:15
  4. סיגריות...
    על ידי משתמש אנונימי בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 12-12-2005, 17:57
  5. מכבי תל-אביב: בני טבק מונה למאמן הקבוצה
    על ידי Jacoby בפורום כדורגל
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 10-12-2005, 22:18
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

[סיגריות] טבק לגילגול

  1. #1
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    ccc
    תאריך הצטרפות
    03/2010
    גיל
    58
    הודעות
    2
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: נקבה

    ברירת מחדל [סיגריות] טבק לגילגול

    האם זה באמת יותר זול ושווה את ההתעסקות? אפשר לקנות לזה פילטר?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    It's Toasted האוואטר של Lucky Strike
    תאריך הצטרפות
    09/2010
    גיל
    32
    הודעות
    4,871
    לייקים
    1233
    נקודות
    344
    משפט מחץ
    לא משנה אם היא כוסית או לא כוסית העיקר שאליהו הנביא בא בפסח
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי loco7 צפיה בהודעה
    האם זה באמת יותר זול ושווה את ההתעסקות? אפשר לקנות לזה פילטר?
    פעם הבאה שים תיוג, הפעם ערכתי לך.
    ולדעתי זה יותר זול אבל לא שווה את ההעסקות, וכן אפשר לקנות לזה פילטרים אחי.
    RoyalJoker ו-RoyalCrimson לשעבר


  4. #3
    משתמש מתחיל האוואטר של JustMs
    שם פרטי
    פבל
    תאריך הצטרפות
    04/2011
    גיל
    28
    הודעות
    327
    לייקים
    2
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    זה בת אחיי וכן זה יותר שווה



  5. #4
    משתמש מתקדם
    שם פרטי
    נחשו...
    תאריך הצטרפות
    08/2011
    גיל
    46
    הודעות
    550
    לייקים
    67
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    העיקר הבריאות !!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תלוי אם יש לך ראש להתעסק עם זה וכסף לקנות כמות גדולה אז יצא לך יותר זול ומשתלם אם אין לך מושג ואין כוח ללמוד לא שווה את ההתעסקות

  6. #5
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    All Ya Nigger'Z Die
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    גיל
    33
    הודעות
    96
    לייקים
    2
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בטח שווה...
    אבל הטבק שקונים חזק וומגעיל רצח...
    ובדרך כלל באה עם ניירות גילגול פילטרים מקרטון "אתה מקפל אותם כזה ועושה אותם עיגול אבל זה חזק רצח וחונקקקקקקקקקקקקקק"
    וזה לא עד כדי כך קשה חחח...
    השגתי טבק וניירות גלגול ושאין יל טבק לנרגילה(אני בן 13 חחח)אני מגלגל ומעשן....
    ותסמכו עלי זה קל כל כךךךךך



  7. #6
    משתמש ותיק האוואטר של clicker
    תאריך הצטרפות
    12/2005
    הודעות
    5,248
    לייקים
    74
    נקודות
    204
    משפט מחץ
    אל תסתכל בקנקן, תעשן ממנו !

    ברירת מחדל

    אני אומר לך את האמת - כל אלו שקונים דראם ומגלגלים פשוט נראים כמו בדיחה.

    בתלכס האנשים שמגלגלים טבק לעישון זה המבוגרים שקונים את הטבק מחנויות לעישון ומבדילים בין הסוגים האיכותיים לזולים שבדרך כלל נערים קונים,אתה לעולם לא תראה גבר בן 40 נכנס לקיוסק וקונה דראם.
    A Fistful Of Dollars
    "רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."

  8. #7
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    09/2011
    גיל
    33
    הודעות
    32
    לייקים
    7
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני חושב שזה שווה את זה, כי תכלס זה יותר זול, יותר בריא יחסית ואני אישית נורא נהנה כל התהליך של הגילגול.
    מה שאני כן ממליץ זה לקנות קופסת איחסון מברזל או אפילו לקנות סיגריות רגילות ולשמור את הקופסא ולגלגל מראש כל פעם ככה לא תצטרך כל פעם להיסחב עם הכל

  9. #8

    ברירת מחדל

    חח כל פעם מצחיק אותי מחדש לראות כמה חברים יושבים ומעשנים ואחד מהם מתחיל לגלגל סיגריה במקום ועד שהוא מדליק אותה כל השאר כמעט סיימו כבר
    כן, אפשר להכין מראש, אבל זה לא באמת שווה את ההתעסקות, וגם לא כ"כ משתלם (עשיתי חישוב פעם שכל סיגריה שמכינים לבד עולה כ1 שקל כך ש20 סיגריות עולות כמו חבילת סיגריות ממוצעת)
    נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 09-09-2011 בשעה 15:09.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 00:09.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,378 | הודעות: 8,214,972 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect