האם זה באמת יותר זול ושווה את ההתעסקות? אפשר לקנות לזה פילטר?
האם זה באמת יותר זול ושווה את ההתעסקות? אפשר לקנות לזה פילטר?
|
|
תלוי אם יש לך ראש להתעסק עם זה וכסף לקנות כמות גדולה אז יצא לך יותר זול ומשתלם אם אין לך מושג ואין כוח ללמוד לא שווה את ההתעסקות
אני אומר לך את האמת - כל אלו שקונים דראם ומגלגלים פשוט נראים כמו בדיחה.
בתלכס האנשים שמגלגלים טבק לעישון זה המבוגרים שקונים את הטבק מחנויות לעישון ומבדילים בין הסוגים האיכותיים לזולים שבדרך כלל נערים קונים,אתה לעולם לא תראה גבר בן 40 נכנס לקיוסק וקונה דראם.
A Fistful Of Dollars
"רוחוס שם, בקסטרים שם, ואני בדיוק באמצע..המשוגע עם הפעמון צדק, אפשר להרוויח כסף במקום כזה."
אני חושב שזה שווה את זה, כי תכלס זה יותר זול, יותר בריא יחסית ואני אישית נורא נהנה כל התהליך של הגילגול.
מה שאני כן ממליץ זה לקנות קופסת איחסון מברזל או אפילו לקנות סיגריות רגילות ולשמור את הקופסא ולגלגל מראש כל פעם ככה לא תצטרך כל פעם להיסחב עם הכל
חח כל פעם מצחיק אותי מחדש לראות כמה חברים יושבים ומעשנים ואחד מהם מתחיל לגלגל סיגריה במקום ועד שהוא מדליק אותה כל השאר כמעט סיימו כבר
כן, אפשר להכין מראש, אבל זה לא באמת שווה את ההתעסקות, וגם לא כ"כ משתלם (עשיתי חישוב פעם שכל סיגריה שמכינים לבד עולה כ1 שקל כך ש20 סיגריות עולות כמו חבילת סיגריות ממוצעת)
נערך לאחרונה על ידי _Anonymous_; 09-09-2011 בשעה 15:09.