קיבלתי צו ראשון וביקשתי לדחות אותו אך אין מועד זמין אחר.
אז אמרו לי לא להתייצב וישלח צו נוסף בדואר.
רציתי לדעת אם אי ההתייצבות תשפיע על הגיוס (על התפקידים)?
ועוד משהו, אם אני רוצה טיס אני חייבת לבקשת או שבמידה ואני מתאימה זה יהיה לי במנילה?
תודה