רק אתמול טענו הג'נרל מנג'רים של הליגה שמיאמי תזכה העונה באליפות, הלילה (רביעי) שחקני ההיט הזכירו שוב למה אנשי המקצוע כל כך מאמינים בהם. מיאמי, עדיין בלי דווין וויד הפצוע, התפוצצה על סן אנטוניו במחצית שנייה קטלנית, ועם 39 נקודות ברבע השלישי מחקה פיגור 14 ודהרה לניצחון ענק 98:120 בערב נהדר של לברון ג'יימס וכריס בוש ואחוזי קליעה מטורפים מעבר לקשת. דוויט הווארד אולי פוזל לכיוונים אחרים, אבל בינתיים הוא מתפקד היטב ועם לילה של 25 ו-17 הוליך את המג'יק לניצחון על שארלוט, החמישי ברציפות של המג'יק. שיקגו, בלי דרק רוז, הצליחה לנצח את פיניקס, ואילו הקליפרס לא הצליחו להסתדר בלי הגארד המוביל כריס פול (מה קורה פה? כולם פצועים?!) כשהובסו ביוטה על ידי הג'אז המצוינים.
מיאמי השנה מככבים
להמשך - http://sports.walla.co.il/?w=/175/2501445






ציטוט ההודעה