אני נוביצקי ה שחקן איך אתם ??
אני נוביצקי ה שחקן איך אתם ??
ElbaZone Its In The House
|
|
דריק נוביצקי.
אגב, תנסה להאריך קצת את הדיונים.
להבא דיונים באורך הזה יימחקו.
מתוך: כלכליסט
ניק קאר כתב ספר המסביר איך האינטרנט פוגע לנו במוח והופך אותנו לשטחיים. איש לא שמע על הספר עד שהוא "תורגם" לסרטון ביוטיוב והפך ללהיט ויראלי והוכיח בדיוק את מה שקאר טוען![]()
התלבטות קשה...מצד אחד,בוש (או האלפקה /יען/דינוזאור..מה שבא לכם),7 פעמים אולסטאר,שחקן לא ורסטילי במיוחד,זריקת חצי מרחק מרשימה,פוסט-אפ חביב, בן אדם נחמד ודי אגרסיבי על המגרש,מצד שני,דירק נוביצקי (אויבי המושבע לאחר שהדיחו את OKC קבוצתי האהובה בפלייאופים 2011...),11 פעמים אולסטאר,אלוף ופיינלס MVP,ועוד כמה תארים שלא נדון בהם כרגע, זריקה ומשחק כללי די שלומיאלי,אבל הוא פשוט מסוגל לקלוע בכל מצב,העובדה שהוא בכלל 2.13 ומשחק 4 נשגבת מבינתי,אולי בגלל שבאירופה התרגל לסנטרים של 2.16-2.20 או שתמיד בNBA שיחק עם מישהו גבוהה ממנו,אבל העובדה הזו עוזרת לו לקלוע פשוט מעל כל דבר,שחקן נהדר,בן אדם נחמד,וגם השחקן השלישי בהיסטוריה עם 1000 שלשות (יש לו קצת יותר) ו-1000 בלוקים... תשוו ביניהם לבד כבר חחח....
נוביצקי..
Mes Que Un Club