החגיגות בחדר ההלבשה של מכבי לאחר ה-62:65 על פאו היו גדולות, אך לכולם ברור שהמשימה עוד לא הושלמה.
דווין סמית': "מפה רק השמיים הם הגבול".
להמשך הכתבה : http://www.one.co.il/Article/11-12/5...,0/197454.html
דעה אישית :
מכבי שחקה יפה מאוד ונתנו הופעה מדהימה ,פאו לא הובילה עליה בכלל.
האהבתי במיוחד את המשחק של אוחיון, הוא משתפר מרגע לרגע.




ציטוט ההודעה