במאמן מנצל הפסקה בין משחקיו באולימפיאדה ומתייחס לפגרה הלא רגילה של הצהובים: "בנינו הכל מחדש אך כבר הבאנו קבוצה כזו עד גמר היורוליג". ומה עם אוחיון? "לא אכנס לו לכיס, נראה אם המהלך שלו יעמוד מבחינה משפטית".
דייויד בלאט חווה בימים אלו אולימפיאדה נהדרת עם נבחרת רוסיה (עלתה לרבע הגמר עם מאזן 1:4, ונמנעה ממפגש עם ארה"ב עד הגמר), כאשר במקביל עבד קשה מאוד בחודשים האחרונים על מנת לבנות סגל למכבי תל אביב לקראת העונה הקרובה. על הצהובים כידוע עבר קיץ לא פשוט בכלל, כאשר מספר שחקני מפתח ובראשם יוגב אוחיון החליטו לעזוב. בשיחה עם שליחת ערוץ הספורט ללונדון, בלאט שלח כבר סוג של הצהרת כוונות, התייחס לסאגה החריפה מול הרכז שנחשפה לראשונה כאן באתר וסיפר על היתרונות בהבאתו של פופס מנסה-בונסו.
לכתבה המלאה ולצפייה בראיון: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.127014.html
שיהיה בהצלחהקבוצה חדשה, אך נראה שבנו אותה היטב.
חוץ מזה שיש למכבי את בלאט, שלפי דעתי המאמן הכי טוב באירופה.



קבוצה חדשה, אך נראה שבנו אותה היטב.
ציטוט ההודעה
