קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [כתבה] מכבי המריאה לליטא, בלאט: אנחנו מגיעים מוכנים
    על ידי Or_Zalmanovich בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-02-2012, 19:25
  2. [פרסום] דייויד בלאט חתם ל-3 שנים ויאמן את מכבי תל אביב
    על ידי YARlN בפורום כדורסל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-06-2010, 18:55
  3. [חדשות] יאמר הודיע שיעזוב את מכבי נתניה בסוף העונה
    על ידי GuyCohen123 בפורום כדורגל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-02-2010, 13:37
  4. [פרסום] כנראה מכבי חיפה תשחק העונה ביורוקאפ
    על ידי BlacK MamBa בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-09-2009, 17:06
  5. [דיון]מכבי ת"א -העונה הבאה!
    על ידי Dor בפורום כדורסל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-06-2007, 15:31
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

בלאט: מי שווינר לא בוכה. מכבי לא תאכזב העונה

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל בלאט: מי שווינר לא בוכה. מכבי לא תאכזב העונה

    במאמן מנצל הפסקה בין משחקיו באולימפיאדה ומתייחס לפגרה הלא רגילה של הצהובים: "בנינו הכל מחדש אך כבר הבאנו קבוצה כזו עד גמר היורוליג". ומה עם אוחיון? "לא אכנס לו לכיס, נראה אם המהלך שלו יעמוד מבחינה משפטית".

    דייויד בלאט חווה בימים אלו אולימפיאדה נהדרת עם נבחרת רוסיה (עלתה לרבע הגמר עם מאזן 1:4, ונמנעה ממפגש עם ארה"ב עד הגמר), כאשר במקביל עבד קשה מאוד בחודשים האחרונים על מנת לבנות סגל למכבי תל אביב לקראת העונה הקרובה. על הצהובים כידוע עבר קיץ לא פשוט בכלל, כאשר מספר שחקני מפתח ובראשם יוגב אוחיון החליטו לעזוב. בשיחה עם שליחת ערוץ הספורט ללונדון, בלאט שלח כבר סוג של הצהרת כוונות, התייחס לסאגה החריפה מול הרכז שנחשפה לראשונה כאן באתר וסיפר על היתרונות בהבאתו של פופס מנסה-בונסו.

    לכתבה המלאה ולצפייה בראיון: http://www.sport5.co.il/HTML/article...74.127014.html

    שיהיה בהצלחה קבוצה חדשה, אך נראה שבנו אותה היטב.
    חוץ מזה שיש למכבי את בלאט, שלפי דעתי המאמן הכי טוב באירופה.
    נערך לאחרונה על ידי .Dor.; 06-08-2012 בשעה 22:46.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש באטרף האוואטר של Super Pippo
    שם פרטי
    הייד
    תאריך הצטרפות
    05/2010
    הודעות
    11,972
    לייקים
    1623
    נקודות
    4
    פוסטים בבלוג
    1
    משפט מחץ
    אין דבר חזק יותר מאהבת אם, חוץ מבעיטת אב.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מכבי נבנתה טוב גם השנה והתמודדה יפה עם כל העזיבות, סחטיין על בלאט.
    אני מקלל את היום שנולדתי כיהודי ואקלל כל חיי את היום בו הומצאו הדתות.



    pippo inzaghi segna per noi



  4. #3
    משתמש מתחיל האוואטר של noamiko112
    שם פרטי
    נועם
    תאריך הצטרפות
    06/2012
    הודעות
    453
    לייקים
    12
    נקודות
    143
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בלאט ללא ספק המאמן המוביל באירופה כרגע, אני חושב שמכבי תסתדר לא רע שנה הבאה אבל היא תהיה פחות טובה מעונות קודמות.
    מה לעשות בלי רכז טוב או סנטר מספיק קשוח וחזק אי אפשר לעבור את הטופ 16.

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי noamiko112 צפיה בהודעה
    בלאט ללא ספק המאמן המוביל באירופה כרגע, אני חושב שמכבי תסתדר לא רע שנה הבאה אבל היא תהיה פחות טובה מעונות קודמות.
    מה לעשות בלי רכז טוב או סנטר מספיק קשוח וחזק אי אפשר לעבור את הטופ 16.
    אני לא יודע בקשר לקשוח, אבל הביאו השנה את שרמדיני שהוא 2.16. וכמו שאני מכיר את מכבי היא תוציא ממנו המון.
    בקשר לרכז, אני לא יודע מה הולך

  6. #5
    משתמש מתחיל האוואטר של noamiko112
    שם פרטי
    נועם
    תאריך הצטרפות
    06/2012
    הודעות
    453
    לייקים
    12
    נקודות
    143
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי .Dor. צפיה בהודעה
    אני לא יודע בקשר לקשוח, אבל הביאו השנה את שרמדיני שהוא 2.16. וכמו שאני מכיר את מכבי היא תוציא ממנו המון.
    בקשר לרכז, אני לא יודע מה הולך

    לדעתי מורן רוט לא יספק את הסחורה או לפחות לא יגיע לציפיות ולהישג של יוגב אוחיון, ריקי היקמן יפתח בחמישייה זה לדעתי בטוח

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי noamiko112 צפיה בהודעה
    לדעתי מורן רוט לא יספק את הסחורה או לפחות לא יגיע לציפיות ולהישג של יוגב אוחיון, ריקי היקמן יפתח בחמישייה זה לדעתי בטוח
    מורן רוט שחקן ענק, אבל לדעתי יותר יתאים לליגה הישראלית.
    על ריקי היקמן לא שמעתי כל כך, מקווה שיספק תפוקה יפה.

  8. #7
    משתמש מתחיל האוואטר של noamiko112
    שם פרטי
    נועם
    תאריך הצטרפות
    06/2012
    הודעות
    453
    לייקים
    12
    נקודות
    143
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי .Dor. צפיה בהודעה
    מורן רוט שחקן ענק, אבל לדעתי יותר יתאים לליגה הישראלית.
    על ריקי היקמן לא שמעתי כל כך, מקווה שיספק תפוקה יפה.
    מורן רוט לא יקבל את הדקות של יוגב ביורוליג, ברור שרוט ישחק יותר בישראלי.
    יוגב שיחק מעל 25 דקות במשחק, עדיין מזל שהחתמנו שחקן אירופאי בשביל היורוליג.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,824 | הודעות: 8,214,418 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect