איפה כדאי להשקיע?![]()
|
|
שאלה כללית מדי
מה סכום ההשקעה?
תבדדוק באינטרנט אחי מאיפה אנחנו יודעים איזה חברה בשוק עכשיו כמעט בלי הפסדים ורק עולה בקצ משמעותי...
אור הולך להשיק את אטרף לבורסה תשקיע שם.
אני מבין בבורסה,אבל עצה שלי? אל תשקיע
השאלה שלך היא שאלה של אחד שאין לו ממש מושג בבורסה ומושגי יסוד וכל זה,אני אומר קודם תלמד ללכת אחרי זה תרוץ
תקרא...תבין ת'נושא...תקרא כתבות...אחרי זה תנסה לבנות לך תיק וירטואלי
מה הלחץ?
אני 6000 כנראה ב " צרפתי"
אני דווקא מבין מאוד ואני סתם שאלתי לראות מה תגידו אם יש לכם מושג
חוצמזה אבא שלי מבין מאוד אני לא סתם זורק את הכסף
מי שרוצה חתימות אני מוכן להכין לו
פשש בורסה נשמע מגניב להשקיע D:
תגיד אחי מה עם החתימה שלי ?
נערך לאחרונה על ידי KarmaPolice; 09-07-2007 בשעה 23:28.
לך לחברת השקעות....משם כבר תתקדםם
חח בורסה עלאקק מה אנחנו פה???אבל למה לא אם אפשר......XD
Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road…Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992