קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מישהו מבין ספרדית? אני חייב עזרה חחחח
    על ידי ShAi0S בפורום דיבורים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-08-2006, 02:50
  2. חברים מישהו מבין פה טובב בגיטרות??
    על ידי RX7 בפורום דיבורים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 27-07-2006, 13:11
  3. מישהו מבין בקלטות המרה של MP3?
    על ידי Master-P בפורום סלולרי וטאבלטים כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 17-05-2006, 01:27
  4. עזרה... אם מישהו מבין בגיטרות
    על ידי dave100 בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-02-2006, 15:56
  5. מישהו מבין פה בMAYA?
    על ידי טאקו שמחרבן גלידה בפורום גרפיקה ועיצוב אתרים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-02-2006, 19:26
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

מישהו מבין בבורסה??

  1. #1
    משתמש מתקדם האוואטר של HEN1991
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    692
    לייקים
    0
    נקודות
    65
    משפט מחץ
    מה שיהיה יהיה XD

    ברירת מחדל מישהו מבין בבורסה??

    איפה כדאי להשקיע?


    מי שרוצה חתימות אני מוכן להכין לו

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של vicon
    שם פרטי
    גבריאל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    גיל
    33
    הודעות
    6,444
    לייקים
    27
    נקודות
    169
    משפט מחץ
    Why So Serious?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    שאלה כללית מדי
    מה סכום ההשקעה?


  5. #4
    משתמש באימונים
    שם פרטי
    רובין
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    34
    הודעות
    161
    לייקים
    0
    נקודות
    75

    ברירת מחדל

    תבדדוק באינטרנט אחי מאיפה אנחנו יודעים איזה חברה בשוק עכשיו כמעט בלי הפסדים ורק עולה בקצ משמעותי...

  6. #5
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    18,100
    לייקים
    79
    נקודות
    14,058
    משפט מחץ
    לאוניד המשמיד
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי SpanKy150 צפיה בהודעה
    תבדדוק באינטרנט אחי מאיפה אנחנו יודעים איזה חברה בשוק עכשיו כמעט בלי הפסדים ורק עולה בקצ משמעותי...
    השקט שלפני הסערה
    אוקטובר - נובמבר תשמע דברים מעניינים על הבורסה בחדשות
    (האממ 5-10% האממ)

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של Tiger
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    7,293
    לייקים
    118
    נקודות
    7,330
    משפט מחץ
    "לכל פקק יש בקבוק, ולכל דלי יש סמרטוט."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אור הולך להשיק את אטרף לבורסה תשקיע שם.

  8. #7
    משתמש משקיע האוואטר של MeToRaF
    שם פרטי
    רומאר
    תאריך הצטרפות
    10/2005
    הודעות
    3,401
    לייקים
    0
    נקודות
    1,083
    משפט מחץ
    VISCA BARCA

    ברירת מחדל

    אני מבין בבורסה,אבל עצה שלי? אל תשקיע
    השאלה שלך היא שאלה של אחד שאין לו ממש מושג בבורסה ומושגי יסוד וכל זה,אני אומר קודם תלמד ללכת אחרי זה תרוץ
    תקרא...תבין ת'נושא...תקרא כתבות...אחרי זה תנסה לבנות לך תיק וירטואלי
    מה הלחץ?

  9. #8
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    35
    הודעות
    6,621
    לייקים
    1
    נקודות
    883
    משפט מחץ
    ואוו! איזה אבסורד,אותו מקרר וגישה כל כך שונה!

    ברירת מחדל

    תשקיע ב"טבע"...

  10. #9
    משתמש ותיק האוואטר של -עדי-
    תאריך הצטרפות
    11/2004
    הודעות
    6,053
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    אדם אכל בישביל חווה תפוח, בישבילך אני יאכל פרדס שלם

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי FiReBaLL צפיה בהודעה
    שאלה כללית מדי
    מה סכום ההשקעה?
    5 שקל זה הכי הרבה שהוא קיבל מאימא לדמי כיס,הוא מתרגש!

  11. #10
    משתמש מתקדם האוואטר של HEN1991
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    692
    לייקים
    0
    נקודות
    65
    משפט מחץ
    מה שיהיה יהיה XD

    ברירת מחדל

    אני 6000 כנראה ב " צרפתי"
    אני דווקא מבין מאוד ואני סתם שאלתי לראות מה תגידו אם יש לכם מושג
    חוצמזה אבא שלי מבין מאוד אני לא סתם זורק את הכסף


    מי שרוצה חתימות אני מוכן להכין לו

  12. #11
    משתמש באטרף האוואטר של Bar
    תאריך הצטרפות
    08/2005
    הודעות
    10,697
    לייקים
    0
    נקודות
    100

    ברירת מחדל

    פשש בורסה נשמע מגניב להשקיע D:

    תגיד אחי מה עם החתימה שלי ?
    נערך לאחרונה על ידי KarmaPolice; 09-07-2007 בשעה 23:28.

  13. #12
    משתמש מתקדם האוואטר של HEN1991
    שם פרטי
    חן
    תאריך הצטרפות
    03/2007
    הודעות
    692
    לייקים
    0
    נקודות
    65
    משפט מחץ
    מה שיהיה יהיה XD

    ברירת מחדל

    חח תביא תמונות


    מי שרוצה חתימות אני מוכן להכין לו

  14. #13
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אלירן
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    9,272
    לייקים
    1
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "יש בחורות רואים כסף שוכחים...."
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לך לחברת השקעות....משם כבר תתקדםם

    חח בורסה עלאקק מה אנחנו פה???אבל למה לא אם אפשר......XD
    Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road…Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992

    כלים שימושיים:
    Everest | CPUZ | Java |Flash |NOD32


+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 06:05.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,514,406 | הודעות: 8,215,000 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect