|
|
מה שראית בסרטים שהיו פותחים עם היד
זה בירות אמריקאיות בד"כ הן מיוחדות ככה שתוכל לפתוח עם היד בסיבוב כמו פקק רגיל של בקבוק..
תנסה לשתות בירה מילר ותראה איך זה נפתח
חח באיזה מסיבה נעלם הפותחן ,
אז היה ילד אחד שהכניס את הפקק לתוך העין , סגר את העין סובב איך שהוא ופתח , משהו גאוני ...
"בְּרֵאשִׁית, בָּרָא אֱלֹהִים, אֵת הַMETAL, וְאֵת DAVE MUSTAINEוְהָאָרֶץ, הָיְתָה תֹהוּ וָבֹהוּ, וְPOP, עַל-פְּנֵי תְהוֹםוְרוּחַ הַMETAL, מְרַחֶפֶת עַל-פְּנֵי הַמָּיִםיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי HEADBANG; וַיְהִי-HEADBANGוַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת-הָHEADBANG, כִּי-טוֹב; וַיַּבְדֵּל אֱלֹהִים, בֵּין METAL וּבֵין POP"
זה אחד הסרטים החזקים יש לי אותו במועדפים D:
http://www.youtube.com/watch?v=WtVoBbWcmz8
קבלו עוד משהו מצחיק לא יודע אם זה אמיתי תגידוו לי אתם http://www.youtube.com/watch?v=JKo1d...eature=related
תהנוו !!