אחד הסוסים!!!
מת עליו! הגעתי איתו לרמה 70 ביומיים! מרוב החוזק שלו הצלחתי להרוג Jesters ברמה 55!...
אבל הבאסה שהוא איטי. אבל הסקילים שלו מהירים רצח
אחד הסוסים!!!
מת עליו! הגעתי איתו לרמה 70 ביומיים! מרוב החוזק שלו הצלחתי להרוג Jesters ברמה 55!...
אבל הבאסה שהוא איטי. אבל הסקילים שלו מהירים רצח
|
|
עבודה אחת הטובות שיצאו.
אין לי מושג איך הרגת JESTERS ברמה 55, יש לי מלא Missים עם המכאניק שלי.
אין מילה כזאת בעברית/אנגלית מכניק, זה או מכונאי או מקאניק.
ולדעתי זאת עבודה מסריחה, אני לא אוהב פיראטים בכלל.
לא אהבתי סליחה.
רמה 30 עכשיו .
כן כן ז השחקן שלי במייפל סטורי