בכללי זה לא בריא. נרגילה בכלל לא, שאכטה אחת בנרגילה שווה לסיגריה כמעט אז לא כדאי.
טוב גם סיגריות אני לא ממליצה, גם לא בריא וגם ממכר. זה לא הדבר הכי מסוכן בחיים אני מסכימה איתך, אבל זה בין הדברים המסוכנים בעולם. אם אתה מעשן קופסא פלוס בשבוע כמה שנים ברציפות זה יכול לגרום למחלות אם לא לסרטן. חח השוואה לא מדויקת ביותר, להידרס ע"י מכונית זה מקריות עישון זה ע"י התת מודע שלך, אתה יודע שזה לא בריא אבל אתה ממשיך לעשן.
בכול מקרה כמה שלא רשמתי פה אני גם מעשנת. התחלתי בסוף כיתה יא' ורק מרוב הסקרנות (גם סיבה פורסמת). היום אני מעשנת 4-5 סיגריות בשבוע. אגב הנזקים של הסיגריות ידועים לשמצה הבעיה שעומדת בפני המעשנים למינהם היא לא בנזקים הנגרמים אלא באיך להגביל את הנזקים.
אגב, מי מתחיל לעשן בכיתה ג'?!




ציטוט ההודעה





