
נכתב במקור על ידי
Crazy_Style
היא לא נבנתה לכך, ואני מניח שאתה מריץ את זה דרך סימולטור ווינדוס. (WINE?) - אתה משתמש במודלים של ווינדוס, בתור לינוקס.
ראשית, יש הרבה יותר משחקים למאק מאשר מלינוקס - תציץ בחנות של Steam.
ושנית, מאיפה הסקת שאני משתמש במאק? ם-ם
לעבודה, אני משתמש בArch \ FreeBSD (קצת יותר מתקדם מהאובונטו שלך..), ולמשחקים - 7.
אני לא צריך להבין, אני כבר יודע.