אתה יכול לצפות בעמוד זה בכתובת http://www.iatraf.co.il/content.php?...למשחקים
אתה יכול לצפות בעמוד זה בכתובת http://www.iatraf.co.il/content.php?...למשחקים
הורדות מוזיקה:
Psychedelic Trance | Progressive Trance | Dubstep | Brostep | Electro House |Complextro | Dance Music
|
|
אחלה וינדוס אבל צודקים ממש לא למשחקים.
לא ניסיתי עדיין, מעדיף את 7![]()
אין תחליף לXP,
כמה ש7 זה טוב... XP פשוט לוקח
מבחינת גיימינג אין כמו XP, זה הוינדוס הכי טוב והכי יציב שקיים
מבחינת ממשק זה 7
8 זה סתם חרא ניסיתי.....
ווינדוס גרועה להכל.. לינוקס הכי טוב!!
ועכשיו אל תתחילו עם שטויות קודם תיהיו בלינוקס שנה וחצי כמוני ואז תדברו.
אני ניסיתי את שניהם ואני יודע. אתם סתם מזיינים את השכל על זה שזיינו לכם את השכל באינטרנט
נערך לאחרונה על ידי Cprogramming; 27-08-2012 בשעה 13:57.
xp שם את כולם...
XP - אין נוח ממנו
Win 7 - הכי טוב, XP גם טוב, אבל Win 7 הכי טוב
גם למשתמש, גם למשחקים, גם להכל!
ואני הייתי בשניהם בXP ובWin 7, הרגשתי הבדל טוב ועצום מבחינת XP ל7, XP פשוט היה מלא בעיות וחרטא, Win 7 יותר מהיר, יותר יפה, פשוט יותר טוב בהרבה...
לוקח במה? אני לא מכיר בנדאם אחד שהיה עם 7 ליותר מכמה ימים, ואז רצה לחזור לXP. המערכת הייתה טובה... לפני 5 שנים.
HURR DURR לינוקס. מובן שזה יותר טוב, אבל מרבית האנשים משחקים גם במחשב שלהם, והמשחק הכי מתקדם שלינוקס מריצה זה טטריס. יש פורטים של המפתחת, אבל אז זה בלאגן עם דרייברים, הגדרות, ועוד שטויות.
ואגב, FreeBSD > Linux
ועם האבטחה הכי דפוקה.
יש הרבה מאוד משחקים שלא תומכים בXP. היא יצאה ב2001, והשחרור האחרון שלה היה לפני יותר מ4 שנים (Service Pack 3). היא טובה, אבל ישנה, אז מיותר להגיד שהיא טובה לגיימינג.
נערך לאחרונה על ידי Crazy_Style; 31-08-2012 בשעה 18:08.
היא לא נבנתה לכך, ואני מניח שאתה מריץ את זה דרך סימולטור ווינדוס. (WINE?) - אתה משתמש במודלים של ווינדוס, בתור לינוקס.
ראשית, יש הרבה יותר משחקים למאק מאשר מלינוקס - תציץ בחנות של Steam.
ושנית, מאיפה הסקת שאני משתמש במאק? ם-ם
לעבודה, אני משתמש בArch \ FreeBSD (קצת יותר מתקדם מהאובונטו שלך..), ולמשחקים - 7.
אני לא צריך להבין, אני כבר יודע.
נערך לאחרונה על ידי Crazy_Style; 31-08-2012 בשעה 21:44.