קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. מאמר על תוספי מזון
    על ידי KoChiNi בפורום כושר ופיתוח גוף
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 28-12-2012, 18:12
  2. וינדוס 8: גרועה למשחקים
    על ידי eriK בפורום תוכנות ומערכות הפעלה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-11-2012, 15:09
  3. מאמר על צו ראשון[אני כתבתי]
    על ידי kill_boy בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 08-10-2005, 02:28
  4. איפה ניתן למצוא צ'יטים וקודים למשחקים?
    על ידי super G בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-09-2005, 18:10
  5. מסר לאומה - וינדוס זה לא קשוח
    על ידי seven בפורום דיבורים
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 07-09-2005, 18:10
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 19

מאמר: וינדוס 8: גרועה למשחקים

  1. #1
    יו"ר האוואטר של eriK
    שם פרטי
    Ke1evra
    תאריך הצטרפות
    09/2004
    גיל
    36
    הודעות
    18,784
    לייקים
    1179
    נקודות
    1,038
    משפט מחץ
    If your'e good at something, never do it for free
    מין: זכר

    ברירת מחדל מאמר: וינדוס 8: גרועה למשחקים

    אתה יכול לצפות בעמוד זה בכתובת http://www.iatraf.co.il/content.php?...למשחקים

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד
    את כל החרא אוכלים ביחד!
    האוואטר של גולני
    שם פרטי
    מתן
    תאריך הצטרפות
    05/2011
    הודעות
    7,225
    לייקים
    576
    נקודות
    23
    משפט מחץ
    if you can beat them join them...
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אחלה וינדוס אבל צודקים ממש לא למשחקים.

  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של .Dor.
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    10/2010
    הודעות
    9,661
    לייקים
    461
    נקודות
    46
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא ניסיתי עדיין, מעדיף את 7

  5. #4
    משתמש ותיק האוואטר של EnBlack
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    9,273
    לייקים
    366
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "Excuse me while I kiss that guy..."
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    אין תחליף לXP,
    כמה ש7 זה טוב... XP פשוט לוקח

  6. #5
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2009
    הודעות
    2,212
    לייקים
    13
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    מכונת כביסה וסקס זה אותו דבר, אם לא נכנס אתה חייב לעשות ביד
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מבחינת גיימינג אין כמו XP, זה הוינדוס הכי טוב והכי יציב שקיים
    מבחינת ממשק זה 7
    8 זה סתם חרא ניסיתי.....

  7. #6
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    גיל
    29
    הודעות
    1,223
    לייקים
    145
    נקודות
    84
    משפט מחץ
    p:
    מין: זכר

    Post

    ווינדוס גרועה להכל.. לינוקס הכי טוב!!

    ועכשיו אל תתחילו עם שטויות קודם תיהיו בלינוקס שנה וחצי כמוני ואז תדברו.

    אני ניסיתי את שניהם ואני יודע. אתם סתם מזיינים את השכל על זה שזיינו לכם את השכל באינטרנט
    נערך לאחרונה על ידי Cprogramming; 27-08-2012 בשעה 13:57.

  8. #7
    מורחקים
    שם פרטי
    adir
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    גיל
    31
    הודעות
    278
    לייקים
    15
    נקודות
    50
    משפט מחץ
    יין ימשמח לבב אנוש ואישה כמו חור בראש
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    xp שם את כולם...

  9. #8
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    15,928
    לייקים
    573
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    YOUR beliefs DON'T MAKE YOU A BETTER PERSON, YOUR Behavior DOES.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    XP - אין נוח ממנו

  10. #9
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2012
    הודעות
    223
    לייקים
    11
    נקודות
    50
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    Win 7 - הכי טוב, XP גם טוב, אבל Win 7 הכי טוב
    גם למשתמש, גם למשחקים, גם להכל!
    ואני הייתי בשניהם בXP ובWin 7, הרגשתי הבדל טוב ועצום מבחינת XP ל7, XP פשוט היה מלא בעיות וחרטא, Win 7 יותר מהיר, יותר יפה, פשוט יותר טוב בהרבה...

  11. #10
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    יובל
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    הודעות
    449
    לייקים
    51
    נקודות
    75
    משפט מחץ
    אני רוט בנטורל - לא עושה דיפייס בכלל! 3>
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי adir3924 צפיה בהודעה
    xp שם את כולם...
    ציטוט נכתב במקור על ידי EnBlack צפיה בהודעה
    אין תחליף לXP,
    כמה ש7 זה טוב... XP פשוט לוקח
    לוקח במה? אני לא מכיר בנדאם אחד שהיה עם 7 ליותר מכמה ימים, ואז רצה לחזור לXP. המערכת הייתה טובה... לפני 5 שנים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Cprogramming צפיה בהודעה
    ווינדוס גרועה להכל.. לינוקס הכי טוב!!

    ועכשיו אל תתחילו עם שטויות קודם תיהיו בלינוקס שנה וחצי כמוני ואז תדברו.

    אני ניסיתי את שניהם ואני יודע. אתם סתם מזיינים את השכל על זה שזיינו לכם את השכל באינטרנט
    HURR DURR לינוקס. מובן שזה יותר טוב, אבל מרבית האנשים משחקים גם במחשב שלהם, והמשחק הכי מתקדם שלינוקס מריצה זה טטריס. יש פורטים של המפתחת, אבל אז זה בלאגן עם דרייברים, הגדרות, ועוד שטויות.
    ואגב, FreeBSD > Linux

    ציטוט נכתב במקור על ידי .Tal צפיה בהודעה
    XP - אין נוח ממנו
    ועם האבטחה הכי דפוקה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי -Udi- צפיה בהודעה
    מבחינת גיימינג אין כמו XP, זה הוינדוס הכי טוב והכי יציב שקיים
    מבחינת ממשק זה 7
    8 זה סתם חרא ניסיתי.....
    יש הרבה מאוד משחקים שלא תומכים בXP. היא יצאה ב2001, והשחרור האחרון שלה היה לפני יותר מ4 שנים (Service Pack 3). היא טובה, אבל ישנה, אז מיותר להגיד שהיא טובה לגיימינג.

    סקייפ: niki-k1ng79 | סטים (Steam)
    Rainbow_Dash | Th3PonyWizard
    /*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*/

  12. #11
    משתמש ותיק האוואטר של EnBlack
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    9,273
    לייקים
    366
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "Excuse me while I kiss that guy..."
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Crazy_Style צפיה בהודעה
    לוקח במה? אני לא מכיר בנדאם אחד שהיה עם 7 ליותר מכמה ימים, ואז רצה לחזור לXP. המערכת הייתה טובה... לפני 5 שנים.


    HURR DURR לינוקס. מובן שזה יותר טוב, אבל מרבית האנשים משחקים גם במחשב שלהם, והמשחק הכי מתקדם שלינוקס מריצה זה טטריס. יש פורטים של המפתחת, אבל אז זה בלאגן עם דרייברים, הגדרות, ועוד שטויות.
    ואגב, FreeBSD > Linux



    ועם האבטחה הכי דפוקה.


    יש הרבה מאוד משחקים שלא תומכים בXP. היא יצאה ב2001, והשחרור האחרון שלה היה לפני יותר מ4 שנים (Service Pack 3). היא טובה, אבל ישנה, אז מיותר להגיד שהיא טובה לגיימינג.
    טוב אז אני כזה, וחוץ מזה מה הקשר אבטחה

  13. #12
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    יובל
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    הודעות
    449
    לייקים
    51
    נקודות
    75
    משפט מחץ
    אני רוט בנטורל - לא עושה דיפייס בכלל! 3>
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי EnBlack צפיה בהודעה
    טוב אז אני כזה, וחוץ מזה מה הקשר אבטחה
    יש לא מעט אנשים בתחום שיכולים להשתלט לך על המחשב מרחוק אם אתה מריץ XP לא מעודכן \ פרוץ.
    נערך לאחרונה על ידי Crazy_Style; 31-08-2012 בשעה 18:08.

    סקייפ: niki-k1ng79 | סטים (Steam)
    Rainbow_Dash | Th3PonyWizard
    /*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*/

  14. #13
    משתמש ותיק האוואטר של EnBlack
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    9,273
    לייקים
    366
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "Excuse me while I kiss that guy..."
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Crazy_Style צפיה בהודעה
    יש לא מעט אנשים בתחום שיכולים להשתלט לך על המחשב מרחוק אם אתה מריץ XP לא מעודכן \ פרוץ.
    אותם אנשים יכולים גם לעשות את אותו הדבר ל7, BELIEVE THAT.

  15. #14
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2009
    גיל
    29
    הודעות
    1,223
    לייקים
    145
    נקודות
    84
    משפט מחץ
    p:
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Crazy_Style צפיה בהודעה
    HURR DURR לינוקס. מובן שזה יותר טוב, אבל מרבית האנשים משחקים גם במחשב שלהם, והמשחק הכי מתקדם שלינוקס מריצה זה טטריס. יש פורטים של המפתחת, אבל אז זה בלאגן עם דרייברים, הגדרות, ועוד שטויות.
    ואגב, FreeBSD > Linux
    לינוקס מריצה הרבה יותר משחקים. אני אישית מריץ בה FIFA וGTA SA, ואחי הקטן SPORE.

    אתה צריך להבין שלינוקס לא מריצה בגלל שלא עושים לה משחקים. אולי תופתע לשמוע אבל גם רוב המשחקים לא רצים על מאק האגדית שלך..
    מוכר ברזים מוסמך

  16. #15
    משתמש מתחיל
    שם פרטי
    יובל
    תאריך הצטרפות
    12/2010
    הודעות
    449
    לייקים
    51
    נקודות
    75
    משפט מחץ
    אני רוט בנטורל - לא עושה דיפייס בכלל! 3>
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Cprogramming צפיה בהודעה
    לינוקס מריצה הרבה יותר משחקים. אני אישית מריץ בה FIFA וGTA SA, ואחי הקטן SPORE.
    היא לא נבנתה לכך, ואני מניח שאתה מריץ את זה דרך סימולטור ווינדוס. (WINE?) - אתה משתמש במודלים של ווינדוס, בתור לינוקס.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Cprogramming צפיה בהודעה
    אולי תופתע לשמוע אבל גם רוב המשחקים לא רצים על מאק האגדית שלך..
    ראשית, יש הרבה יותר משחקים למאק מאשר מלינוקס - תציץ בחנות של Steam.
    ושנית, מאיפה הסקת שאני משתמש במאק? ם-ם
    לעבודה, אני משתמש בArch \ FreeBSD (קצת יותר מתקדם מהאובונטו שלך..), ולמשחקים - 7.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Cprogramming צפיה בהודעה
    אתה צריך להבין שלינוקס לא מריצה בגלל שלא עושים לה משחקים.
    אני לא צריך להבין, אני כבר יודע.
    נערך לאחרונה על ידי Crazy_Style; 31-08-2012 בשעה 21:44.

    סקייפ: niki-k1ng79 | סטים (Steam)
    Rainbow_Dash | Th3PonyWizard
    /*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*/

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 02:08.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,728 | הודעות: 8,214,322 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect