היה לי ויכוח קודם עם מישהו, ההורים שלי לא רוצים שאני אלך לקרבי אני בן יחיד אך יש לי גם שני אחיות
האם האישור של ההורים תקף גם פה? (מאשרים שאני אלך לקרבי)
או שהכוונה היא רק לילד אשר אין לו אחיות ואין לו אחים?
היה לי ויכוח קודם עם מישהו, ההורים שלי לא רוצים שאני אלך לקרבי אני בן יחיד אך יש לי גם שני אחיות
האם האישור של ההורים תקף גם פה? (מאשרים שאני אלך לקרבי)
או שהכוונה היא רק לילד אשר אין לו אחיות ואין לו אחים?
100 מדריכים וסיקורים על כל מיני טוויקים ואפליקציות יעילות במיוחד.
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=743500
|
|
אני דיי בטוח שזה רק לאנשים שהם בלי אחיות ובלי אחים..
תחכה לתגובות של דרור או שחף..
בכל מקרה כל הכבוד שאתה רוצה קרבי.
One Shot - One Kill
אתה לא בן יחיד.
בן יחיד הכוונה לבן יחיד להוריו. ללא קשר למין וגיל שאר האחים.
אתה לא צריך אישור. אאל"ט הצבא כבר עבר למתכונת חדשה בה כולם מקבלים שיבוץ קרבי גם בנים יחידים וההורים שמעוניינים למנוע זאת יוצרים קשר עם הצבא ו"מבטלים" חתימה.
עוד שאלה, על הדרך, המון אומרים לי שאני אסבול בקרבי בעיקר בגלל שאני לא יכול להתקדם לשום תפקיד עקב זאת שיש לי קב"א 51
100 מדריכים וסיקורים על כל מיני טוויקים ואפליקציות יעילות במיוחד.
http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=743500
מה זה להתקדם?
להיות קצין? אולי יתנו לך אם תיהיה חייל טוב ישלחו אותך לקורס קצינים שאול מופז היה קבא 49 חח לא זוכר מי אמר לי את זה
איזה תפקיד אתה יכול להתקדם שאתה לוחם? אין שום קשר לקבא 51 אתה מתכוון לצאת לקורס חובשים וכל מיני דברים בדרך? יכולים לתת לך אם תראה נכונות
וזה שתסבול בקרבי ברור כל אחד סובל :| סבל זה חלק מהכיף
ובן יחיד לא הכוונה גבר יחיד חחח
בן יחיד הכוונה ילד יחיד. לא בן זכר יחיד, לכן אין צורך באישור מההורים.
לגבי מה שאמרו לך על קרבי...
תשמע, זה לא פיקניק. אם אתה רוצה את זה, אז אתה תהנה. יש לי שני חברים שרצו להיות קרביים, הגיעו להנדסה קרבית ולגבעתי...
נכון, הם אומרים שקשה, שהם עייפים, אבל לא סובלים. הם נהנים בסך הכל, כשחושבים על זה אחורה זוכרים רק את החוויות הטובות.
לגבי קידום ביחידות כאלה - אתה יכול לצאת לקורס מ"כים, אתה יכול לצאת לקצונה אם תראה נכונות, ועוד דברים אחרים.
גבי אשכנזי היה בגולני והצליח להתקדם הרבה מאוד, בני גנץ היה בצנחנים והתקדם המון...
הכל תלוי בנכונות שאתה מראה![]()
תכירו את שמוליק, אבא קנה לי
הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה
נכתב במקור על ידי אושרי
המון מטעים אותך. אתה תהנה בקרבי בעיקר בגלל תחלופות התפקידים. קב"א 51 זהו נתון יבש שבודקים בגיל 16. תאכלס בודקים אותך בשטח איך אתה מתפקד איזה מן בן אדם אתה.
אני לא יכול להבטיח לך קידומים וכו' כי זה תלוי בך, במידת ההשקעה שלך בתפקיד, במסירות וכמובן בכושר המנהיגות שלך.
לא חסר קצינים גם היום בעלי קב"א 48-50 ולמען הסר ספק, אני מכיר כמה כאלה.
בלי אחים בלי אחיות.. זה רק נחשב בן ביחד.. ברגע שיש לך אחות אתה לא נחשב בן יחיד בצבא..
יש המון חוקים מטומטים בצבא.. אתה תגלה את זה לבד בעתיד