קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 15-01-2014, 15:36
  2. "ילד יחיד" - לא קרבי , שאלה.
    על ידי FireSide בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-05-2007, 22:29
  3. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 16-09-2005, 12:33
  4. [שאלה] בקשר לכושר קרבי
    על ידי KoChiNi בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 09-09-2005, 15:12
  5. טבח קרבי?
    על ידי La Bamba בפורום צבא וגיוס
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 07-09-2005, 15:14
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

בן יחיד - קרבי

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של ירדן
    שם פרטי
    ירדן
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    12,454
    לייקים
    44
    נקודות
    241
    מין: זכר

    ברירת מחדל בן יחיד - קרבי

    היה לי ויכוח קודם עם מישהו, ההורים שלי לא רוצים שאני אלך לקרבי אני בן יחיד אך יש לי גם שני אחיות

    האם האישור של ההורים תקף גם פה? (מאשרים שאני אלך לקרבי)


    או שהכוונה היא רק לילד אשר אין לו אחיות ואין לו אחים?
    100 מדריכים וסיקורים על כל מיני טוויקים ואפליקציות יעילות במיוחד.


    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=743500


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש ותיק האוואטר של S.P.Q.R
    תאריך הצטרפות
    08/2010
    גיל
    32
    הודעות
    5,816
    לייקים
    990
    נקודות
    405
    פוסטים בבלוג
    4
    משפט מחץ
    אני לא נוסע מהר, אני טס נמוך!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני דיי בטוח שזה רק לאנשים שהם בלי אחיות ובלי אחים..
    תחכה לתגובות של דרור או שחף..
    בכל מקרה כל הכבוד שאתה רוצה קרבי.


    One Shot - One Kill


  4. #3
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    הודעות
    1,849
    לייקים
    6
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אתה לא בן יחיד.
    בן יחיד הכוונה לבן יחיד להוריו. ללא קשר למין וגיל שאר האחים.
    אתה לא צריך אישור. אאל"ט הצבא כבר עבר למתכונת חדשה בה כולם מקבלים שיבוץ קרבי גם בנים יחידים וההורים שמעוניינים למנוע זאת יוצרים קשר עם הצבא ו"מבטלים" חתימה.

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של ירדן
    שם פרטי
    ירדן
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    12,454
    לייקים
    44
    נקודות
    241
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    עוד שאלה, על הדרך, המון אומרים לי שאני אסבול בקרבי בעיקר בגלל שאני לא יכול להתקדם לשום תפקיד עקב זאת שיש לי קב"א 51
    100 מדריכים וסיקורים על כל מיני טוויקים ואפליקציות יעילות במיוחד.


    http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=743500


  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של Flash
    תאריך הצטרפות
    10/2004
    הודעות
    11,260
    לייקים
    390
    נקודות
    586
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    מה זה להתקדם?
    להיות קצין? אולי יתנו לך אם תיהיה חייל טוב ישלחו אותך לקורס קצינים שאול מופז היה קבא 49 חח לא זוכר מי אמר לי את זה
    איזה תפקיד אתה יכול להתקדם שאתה לוחם? אין שום קשר לקבא 51 אתה מתכוון לצאת לקורס חובשים וכל מיני דברים בדרך? יכולים לתת לך אם תראה נכונות
    וזה שתסבול בקרבי ברור כל אחד סובל :| סבל זה חלק מהכיף
    ובן יחיד לא הכוונה גבר יחיד חחח



  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של B1ackSn0w
    שם פרטי
    שחף
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    גיל
    33
    הודעות
    10,887
    לייקים
    15
    נקודות
    319
    משפט מחץ
    תעשו אהבה ולא מלחמה קונדום יותר זול מחומר נפץ!
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בן יחיד הכוונה ילד יחיד. לא בן זכר יחיד, לכן אין צורך באישור מההורים.
    לגבי מה שאמרו לך על קרבי...
    תשמע, זה לא פיקניק. אם אתה רוצה את זה, אז אתה תהנה. יש לי שני חברים שרצו להיות קרביים, הגיעו להנדסה קרבית ולגבעתי...
    נכון, הם אומרים שקשה, שהם עייפים, אבל לא סובלים. הם נהנים בסך הכל, כשחושבים על זה אחורה זוכרים רק את החוויות הטובות.

    לגבי קידום ביחידות כאלה - אתה יכול לצאת לקורס מ"כים, אתה יכול לצאת לקצונה אם תראה נכונות, ועוד דברים אחרים.
    גבי אשכנזי היה בגולני והצליח להתקדם הרבה מאוד, בני גנץ היה בצנחנים והתקדם המון...
    הכל תלוי בנכונות שאתה מראה
    תכירו את שמוליק, אבא קנה לי

    הוא אוהב במבה, ביסלי ואת עודד מנשה


    ציטוט נכתב במקור על ידי אושרי
    לפני כל יום שהיינו הולכים לישון אבאלה שלי היה בא מרביץ לנו בחורף להריץ דם בגוף כי היה קר זה היה כואב אבל מחמם וגם מרדים

  8. #7
    משתמש מכור
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    הודעות
    1,849
    לייקים
    6
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ירדן צפיה בהודעה
    עוד שאלה, על הדרך, המון אומרים לי שאני אסבול בקרבי בעיקר בגלל שאני לא יכול להתקדם לשום תפקיד עקב זאת שיש לי קב"א 51
    המון מטעים אותך. אתה תהנה בקרבי בעיקר בגלל תחלופות התפקידים. קב"א 51 זהו נתון יבש שבודקים בגיל 16. תאכלס בודקים אותך בשטח איך אתה מתפקד איזה מן בן אדם אתה.
    אני לא יכול להבטיח לך קידומים וכו' כי זה תלוי בך, במידת ההשקעה שלך בתפקיד, במסירות וכמובן בכושר המנהיגות שלך.

    לא חסר קצינים גם היום בעלי קב"א 48-50 ולמען הסר ספק, אני מכיר כמה כאלה.

  9. #8
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2011
    גיל
    36
    הודעות
    174
    לייקים
    0
    נקודות
    150
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    בלי אחים בלי אחיות.. זה רק נחשב בן ביחד.. ברגע שיש לך אחות אתה לא נחשב בן יחיד בצבא..
    יש המון חוקים מטומטים בצבא.. אתה תגלה את זה לבד בעתיד

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 19:21.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,638 | הודעות: 8,214,232 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect